AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Vært sammen i over 10 år og 90% av gangene vi krangler er det jeg som «strekker ut en hånd» for å fikse ting. Altså å starte en dialog sånn at vi blir venner igjen.. Idag hadde vi en krangel og han satt seg i bilen og kjørte avgårde. Etter 20 min tok jeg min bil og kjørte avgårde. Kjørte forbi litt senere og da var han hjemme. Dette var klokken 20.. Ikke hørt noen verdens ting fra han og jeg tror han har lagt seg nå.. jeg ville aldri lagt meg uten å vite hvor samboer var eller som uvenner.. Men siden det alltid er jeg som må starte en dialog tenkte jeg at nå vil jeg ikke det.. så sover i bilen i natt.. veit hele greia er teit, men.. Sårende at samboer bare har lagt seg uten å vite hvor jeg er eller noen ting, ikke hørt fra han. Kan jo umulig bry seg. Anonymkode: 30447...baf
Duff Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Han har vel vanskelig for å åpne opp etter krangler. Snakk om det, si at du hadde blitt glad dersom han kunne strekke ut en hånd han også. At det ville få deg til å føle deg verdsatt og elsket i motsetning til det han gjør nå som får det til å bli ubetydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 Hvem starter kranglene da? Og hva krangler dere om? Hvordan krangler dere? Hvor ofte krangler dere? Dette er ganske vesentlig også Anonymkode: 2919a...a23 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Det er forståelig at du føler deg såret og frustrert over situasjonen. Kommunikasjon er nøkkelen til å løse konflikter og opprettholde et sunt forhold, men det kan være utfordrende når den ene parten alltid må ta initiativet. Det virker som om begge dere to har reagert impulsivt i øyeblikket, og det kan være lurt å ta litt tid til å roe ned og samle tankene før dere forsøker å løse situasjonen. Kanskje du kan prøve å ta kontakt med ham i morgen når dere begge har hatt tid til å tenke og roe ned. Uttrykk hvordan du føler deg på en rolig og konstruktiv måte, og forsøk å åpne for dialog og forståelse. Det er viktig å huske at begge parter må bidra til å løse konflikter og opprettholde et sunt forhold. Kommuniser tydelig hva du trenger og forventer fra partneren din, og forsøk å finne felles løsninger som kan bidra til å styrke forholdet deres. Anonymkode: 0a25d...1b8 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Om dette har pågått i 10(!) år så hadde jeg nok gått for lenge siden. Når jeg og typen har heftige diskusjoner så prater vi begge alltid om det og løser ting sammen. På den måten vokser vi sammen og får enda sterkere grunnlag. Hele poenget med å ha en partner er jo å være sammen om alt, prate om ting og støtte hverandre.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Hvordan gikk det, ts? Anonymkode: 3af2b...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå