AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Hei, Trenger litt hjelp fra dere. I høst kom jeg i kontakt med det jeg anser som drømmedama. Hun har alle kvaliteter jeg søker og har gode verdier. Skal ikke kjede dere med å fortelle så mye om hun. Vi startet med noen dater, og fant raskt tonen. Etterhvert merket jeg at hun begynte å ta litt mer avstand. Plutselig kom meldinga jeg frykta: hun ønsket ikke å date mer. Grunnen var livsstilsendring og mye som skjer i livet hennes. Jeg respekterte det, og kontakten ble avsluttet. Siden da ble det noen få meldinger frem og tilbake. Rundt påsketider sendte jeg melding, og lurte på om vi ikke kunne fortsette å ha kontakt og være venner. Det ønsket hun, og vi har nå daglig kontakt. Jeg føler meg så hel ved å ha henne i livet mitt, og ønsker ikke å miste henne igjen. Vi er bare venner, men jeg kjenner at jeg har ett stort håp om at hun sier at «jeg vil gi oss en sjanse» eller noe i den duren. Samtidig har jeg ikke helt trua på det. Jeg er på de fleste datingsider, men merker at jeg ikke gidder å leite. Har funnet den personen jeg ønsker å tilbringe mest tid med, men hun ønsker ikke det samme - akkurat nå, siden hun må fokusere på seg selv, rett og slett finne seg selv. Trolig blir det aldri oss to, men jeg lever i trua. Hva jeg vil med dette? Har ikke peiling, egentlig. Men tar gjerne i mot tips og gode råd, enten for forsøke å «vinne drømmedama», eller rett og slett forsone meg med at vi bare forblir venner. Kutte hun ut igjen er ikke ett alternativ, for har det så sinnsykt mye bedre med meg selv, så lenge jeg har kontakt med hu. Hilsen en i 30-åra som ikke tror på kjærlighet ved første blikk, ei heller skjebnen Anonymkode: cc3f0...e05 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Åh, virkelig trist 😔🫂 Om det ikke skader deg for mye, og om hun virkelig sa nei til dating med deg fordi hun oppriktig har noe hun må jobbe med for å være klar for å gå videre med noen..kanskje det ikke er så dumt å vente litt? Men da mener jeg ikke for lenge. Ikke et helt år. Eller det er jo opp til deg, for livet ditt skal gå videre det også, og du kan faktisk møte noen andre selv om det ikke kjennes sånn ut nå. Heier på kjærligheten din, håper det bli henne(Om hun føler noe for deg, men ikke føler hun kan), men ønsker deg lykke til uansett 😊🍀 Anonymkode: 40ef3...cde 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Hvorfor legger du dette under "Barn og Familie"? Anonymkode: 50b17...1c6 1
Gjest takinova Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, Trenger litt hjelp fra dere. I høst kom jeg i kontakt med det jeg anser som drømmedama. Hun har alle kvaliteter jeg søker og har gode verdier. Skal ikke kjede dere med å fortelle så mye om hun. Vi startet med noen dater, og fant raskt tonen. Etterhvert merket jeg at hun begynte å ta litt mer avstand. Plutselig kom meldinga jeg frykta: hun ønsket ikke å date mer. Grunnen var livsstilsendring og mye som skjer i livet hennes. Jeg respekterte det, og kontakten ble avsluttet. Siden da ble det noen få meldinger frem og tilbake. Rundt påsketider sendte jeg melding, og lurte på om vi ikke kunne fortsette å ha kontakt og være venner. Det ønsket hun, og vi har nå daglig kontakt. Jeg føler meg så hel ved å ha henne i livet mitt, og ønsker ikke å miste henne igjen. Vi er bare venner, men jeg kjenner at jeg har ett stort håp om at hun sier at «jeg vil gi oss en sjanse» eller noe i den duren. Samtidig har jeg ikke helt trua på det. Jeg er på de fleste datingsider, men merker at jeg ikke gidder å leite. Har funnet den personen jeg ønsker å tilbringe mest tid med, men hun ønsker ikke det samme - akkurat nå, siden hun må fokusere på seg selv, rett og slett finne seg selv. Trolig blir det aldri oss to, men jeg lever i trua. Hva jeg vil med dette? Har ikke peiling, egentlig. Men tar gjerne i mot tips og gode råd, enten for forsøke å «vinne drømmedama», eller rett og slett forsone meg med at vi bare forblir venner. Kutte hun ut igjen er ikke ett alternativ, for har det så sinnsykt mye bedre med meg selv, så lenge jeg har kontakt med hu. Hilsen en i 30-åra som ikke tror på kjærlighet ved første blikk, ei heller skjebnen Anonymkode: cc3f0...e05 Kutt henne ut. Blir bare elendighet for deg når hun finner noen og skal bruke deg som samtalepartner og lynavleder.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Jeg tror også du bør holde litt avstand. En ting for egen del, for at du skal klare å rette blikket utover mot andre partnere i fremtiden. En annen grunn er at det er først når du er mindre tilgjengelig at hun begynner å finne ut hva du betyr for henne - hvor mye kommer hun til å savne deg når du ikke er der for henne. Men for all del ikke si dette siste til henne. Fokuser på deg selv og ditt liv, og se hva som skjer i framtida, men husk at DU er hovedpersonen i ditt liv, den nåværende drømmedama er kanskje et blaff som er med i en sesong eller to av serien om ditt liv, og det er mange veier du kan ta, mange hyggelige damer der ute. Anonymkode: fb421...599 5
AlternativX Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Off, dette skjønner jeg er vondt! Ser du ikke vil kutte henne ut, men der tror jeg du gjør en tabbe. Å holde kontakten med noen du vil ha, som ikke vil ha deg, det er tortur. Hun ser nok deg som bare en venn, og er ganske tydelig på at hun ikke vil noe mer. At du klamrer deg fast i det lille du får fra henne og tenker at det er bra nok for deg, er ganske trist. Kommer til å bli ganske vondt den dagen hun møter noen andre. Kanskje har hun også allerede møtt noen andre? Så mitt råd er å trekke seg unna. 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 Hvis du tror du kan takle både det at hun ikke ønsker å bli sammen med deg igjen og kanskje i tillegg kanskje kan finne seg en annen også, så kjør på. Hvis dette vennskapet gir deg såpass mye at det høyner livskvaliteten din på daglig basis så skjønner jeg det er vanskelig å gi slipp. Men jeg håper at denne tilfredsstillelsen du føler ved å ha henne i livet ditt ikke er fordi du spinner videre på en fantasi, men fordi du setter pris på kontakten generelt. Klarer du å holde det på det nivået så greit nok. Men du bør uansett forsøke å legge bort en hver fantasi om en fremtid med henne, hvis ikke vil du stagnere i din søken etter noen andre. Og det vil du definitivt tape på i lengden. Anonymkode: b97da...021 3
exictence Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Synes egentlig man skal kjempe for den man vil ha. Har dere bare skriftlig kontakt hver dag? Finner dere på ting fremdeles?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 Du er hekta, helt klassisk opplegg. Du lever i trua og håpet på kjærligheten fra henne, bare du venter litt, tilpasser deg. Alt som hun sier som kan tolkes positivt til din fordel gjør du det med. Unnskyldningen hun bruker er velbrukt og fungerer : hun er ikke klar for et forhold........ Plutselig en dag er hun sammen med noen andre hun er mer interessert i, og du blir satt ut på nytt. Kutt henne ut, du lurer deg selv. Hun er ikke interessert i deg som kjæreste. Anonymkode: c77e1...f86 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #11 Skrevet 16. april 2024 Du har ikke til intensjon å ‘kun’ være venn med henne. Vær ærlig, eller hold deg unna. Ikke noe er så ille som når man mister det man trodde var en venn, når det viser seg å være en som egentlig vil i buksa på meg (ja, satt litt på spissen). Anonymkode: 71a81...d8e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Trenger litt hjelp fra dere. I høst kom jeg i kontakt med det jeg anser som drømmedama. Hun har alle kvaliteter jeg søker og har gode verdier. Skal ikke kjede dere med å fortelle så mye om hun. Vi startet med noen dater, og fant raskt tonen. Etterhvert merket jeg at hun begynte å ta litt mer avstand. Plutselig kom meldinga jeg frykta: hun ønsket ikke å date mer. Grunnen var livsstilsendring og mye som skjer i livet hennes. Jeg respekterte det, og kontakten ble avsluttet. Siden da ble det noen få meldinger frem og tilbake. Rundt påsketider sendte jeg melding, og lurte på om vi ikke kunne fortsette å ha kontakt og være venner. Det ønsket hun, og vi har nå daglig kontakt. Jeg føler meg så hel ved å ha henne i livet mitt, og ønsker ikke å miste henne igjen. Vi er bare venner, men jeg kjenner at jeg har ett stort håp om at hun sier at «jeg vil gi oss en sjanse» eller noe i den duren. Samtidig har jeg ikke helt trua på det. Jeg er på de fleste datingsider, men merker at jeg ikke gidder å leite. Har funnet den personen jeg ønsker å tilbringe mest tid med, men hun ønsker ikke det samme - akkurat nå, siden hun må fokusere på seg selv, rett og slett finne seg selv. Trolig blir det aldri oss to, men jeg lever i trua. Hva jeg vil med dette? Har ikke peiling, egentlig. Men tar gjerne i mot tips og gode råd, enten for forsøke å «vinne drømmedama», eller rett og slett forsone meg med at vi bare forblir venner. Kutte hun ut igjen er ikke ett alternativ, for har det så sinnsykt mye bedre med meg selv, så lenge jeg har kontakt med hu. Hilsen en i 30-åra som ikke tror på kjærlighet ved første blikk, ei heller skjebnen Anonymkode: cc3f0...e05 Kjenner meg veldig igjen. Skjedde samme med meg. Var overlykkelig i høst, men tidlig i vår ville han ikke mer. Det ble for komplisert for han... Anonymkode: f8b10...847
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 Hvis du virkelig kan være vennen hennes, selv den dagen hun etablerer seg så go for it. Hvis ikke, ikke kast bort tiden hennes og såre henne ved at du forsvinner så fort hun finner noen andre. Jeg har en venn som startet slik som det, men selv etter jeg giftet meg og fått barn er han fortsatt her, 15 år senere. Det kaller jeg en ekte venn, og han betyr alt for meg - på vennskapelig vis. Kan du være en slik venn? Hvis ikke, trekk deg unna før du sårer noen flere enn deg selv Anonymkode: 219c7...a72 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 Du har havnet i "vennefellen". Se å kom deg ut for du kaster bort mer tid på henne. Hun vil ikke være din kjæreste, og er din venn for å være høflig. I verste fall for å utnytte deg. Jeg har selv vært i en vennefelle med håp om ditt og datt i 6 år, og det hindret meg å satse fullt på noen andre, da hun var også min drømmedame og ingen andre var gode nok. For din egen skyld, bryt all kontakt, ta sorgen som kommer, og så glem henne Anonymkode: d3a60...bbd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 Hun trenger ikke å «finne seg selv». Det var bare noe hun sa for å avvise deg på en hyggelig måte. Dere har datet og hun fant ut at du ikke den rette for henne. Anonymkode: 45c6a...3df 1
IkkeStudentLenger Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 Jeg har ekskjærester som er venner, men hadde ikke likt om de fortsatte å være venner i håp om noe mer. Mine ekskjærester slo opp med meg, og det tok jo tid før vi kunne være bare venner og ikke noe mer. Det fungerer dårlig å være venner hvis man helst skulle vært kjærester. Eneste gangene det fungerer er hvis man faktisk er ferdig med den delen og har kommet seg videre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 Min ektemann var sykt frempå og presset meg nærmest til å være med han på dates og turer 😂 det fungerte for han da, fordi jeg innså jo at jeg var skikkelig forelska i han også. Anonymkode: c2529...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå