AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 Hei! Snart skal danske bank legges ned (privatkunder). Det er Nordea som overtar bankkundene. Har boliglån hos Danske bank med ca 5,4 i rente. Er medlem av akademikerne, og der er den avtalen er det Handelsbanken som tar over. Vet ingenting om hvor i terrenget verken Nordea eller Handelsbanken kommer til å ligge med tanke på boliglån og renter. Noen anbefalinger om vi før blir med over til Nordea eller bytte til noen andre nå som vi har sjansen? Anonymkode: b23bb...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Del Skrevet 16. april 2024 Vi har akkurat byttet til Bulder. Vi var ikke imponert over tilbudet fra Handelsbanken, og det er uaktuelt å bli med til Nordea. Nordea har en skrekkelig app, og er DNB v2. Anonymkode: 0ac3a...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Del Skrevet 16. april 2024 Du kan jo bytte når som helst. Jeg er også med i akademikerne og har Danske Bank. Vært veldig fornøyd. Har bundet renta på boliglånet, så tenker jeg blir med over til Nordea, så får jeg se litt hva vilkårene blir. Synes akademikeravtalene med bank har blitt dårligere med årene. Veldig liten fordel nå, men da må vi jo egentlig bare shoppe litt rundt og finne ut hvilken bank som passer vårt behov best. Anonymkode: 277e5...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Del Skrevet 16. april 2024 Ville bytte til Bulder, men vi har aksjeleilighet som de ikke godtar. Så vi bytter nok til OBOS. Anonymkode: 3b604...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå