Gå til innhold

Jeg skal til London i april! Hvor shoppe?

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

Noen som har tips?

Kanskje noen linker?

Videoannonse
Annonse
Gjest !BettyBoob!
Skrevet

dette har da blitt tatt opp så himla mange ganger før. kan du ikke søke på google eller i forumet? :redd:

Gjest Kari Trestokk
Skrevet

http://Jigsaw-online.com

Mye lekkert her! Der er Jigsaw butikker flere steder i London og ellers i UK. Ta en tur innom butikken i New bond Street, den har dame, barn og accessories avdelinger.

Skrevet
http://Jigsaw-online.com

Mye lekkert her! Der er Jigsaw butikker flere steder i London og ellers i UK. Ta en tur innom butikken i New bond Street, den har dame, barn og accessories avdelinger.

Enig, der har de mye fint.

Anbefaler også Monsoon, særlig for kjolen.

Skrevet

Karen Millen er veldig bra på kjoler!

Hvis du er på utkikk etter billigere kjoler har Miss Selfridge (Topshops lillesøster) ofte rimelige og nydelige kjoler.

Lykke til!

Skrevet

Hmm.. Jeg var innom en butikk som ligger i Covent Garden som hadde en del streite klær i overetasjen, og mer indiskinspirert i underetasjen. Det var veldig mange fine kjoler der! Den lå et sted her, på høyre siden der tror jeg.. Hehe. Herregud. Husker ikke navnet på butikken! Pinlig.

Ellers ble jeg forelska i en butikk som heter Jane Norman. Den er verdt å sjekke ut. For noe mer ungdommelig, kan du stikke innom River Island - litt ala Bik Bok i Norge, men mye bedre utvalgt. Og masse kule jeans i alle str. og fasonger som er forholdsvis billig, men kule.

God tur!

Skrevet

Støtter Covent Garden! Jeg fant mye mer der enn i Oxford Street, mye mindre stress i butikkene :)

Anbefaler Jane Norman som Hope nevner, Doroty Perkins med flere. Når det gjelder velværeprodukter og sånn så MÅ du bare innom Lush :) Jeg fant også en del bra ting på Marks and Spencer faktisk!

Skrevet
Støtter Covent Garden! Jeg fant mye mer der enn i Oxford Street, mye mindre stress i butikkene :)

Anbefaler Jane Norman som Hope nevner, Doroty Perkins med flere. Når det gjelder velværeprodukter og sånn så MÅ du bare innom Lush :) Jeg fant også en del bra ting på Marks and Spencer faktisk!

Ja, Covent Garden var bra. Var bare innom butikkene inni selve området der,og ikke gatene rundt. Det er litt dyrt, og kanskje litt voksent i stilen.

Så noen nevnte Monsoon over her, og det anbefales. Hadde ikke mer å shoppe for da jeg var der, men de hadde en del kjoler i hvert fall + masse fint tilbehør.

Og Oxford street var et stress uten like! Hadde 1 1/2 time på meg for å shoppe på en lørdag ettermiddag, og klarte ved et under å kjøpe en jakke, et par jeans og en kjole. (Det irriterer meg grønn at jeg ikke kommer inn på Jane Norman siden..

Masse lekre butikker i Covent Garden, og stressnivået er lavt der også.

Skrevet

Om du vil ha billige merkeklær (ja, tror de har bryllupskjole også...) - må du ta deg en tur til Hammersmith og en butikk som heter TK Maxx - veldig mye bra merkelkær der, til en billig penge! (200 kr -> 3-4000)

Bør også ta deg en tur til High Street Kensington, gå både til venstre og høyre ut fra t-bane stasjonen. Mye bra! :)

Vil du på kjøpesenter, så bør du ta en tur til Brent Cross!

Gjest Bertine
Skrevet

Tusen takk for svar! ;)

Får søke litt på nettet også, men er veldig kjekt med erfaringer fra dere !

Skrevet

Så heldig du er. Jeg var der i forrige uke.

River Island og Dorothy Perkins har mye stilig. Begge disse ligger på Oxford Street, på samme side som Bond Street Station. John Lewis og Debenhams er store varemagasiner med kjempemye fint (kanskje også kjolen). Disse ligger på motsatt side av Bond Street, litt nærmer Oxford Circus.

Ellers er Knightsbridge et bra område for shopping. Harrods ligger blant annet her.

Skrevet

Warehouse, Oasis, Mango og Zara må ikke glemmes!

Gjest Bertine
Skrevet

Har veldig lyst å finne en kjempe fin kjole til bryllupet, har så mange pene søskenbarn (og søsken!), så viss jeg er gravid når vi skal i bryllupet må jeg vertfall ha en nyyyydelig kjole! :ler: he he..

Får satse på at jeg finner en kjole som kan ha plass til litt mage :ler:

Gjest Bertine
Skrevet (endret)

*dobbel*

Endret av Bertine
Skrevet

Bare for å advare er Jane Norman og Dorothy Perkins i mine øyne ikke bra butikker.

Særlig Jane Norman er utrolig dårlig, både kvalitetsmessig og stilmessig. Veldig tacky med dårlige stoffer, vil sammenligne det med B young og Lene V jeg...

Dorothy Perkins er bra om du er 35+.... Det er i samme gruppe som Topshop, men mye mer damete og kjedelig. Litt a la Cubus.

Hope: Det er sikkert Urban Outfitters du har vært innom i Covent Garden. De har utrolig mye kult, et lite utvalg designer og billigere merker.

Om dere er i Covent Garden er en tur på MAC sminke butikk et must:)

For bra utvalg i veldig rimelige klær og sko, men trendy og kult vil jeg anbefale den store New Look butikken på Marble Arch (Oxford Street). Her kan man få kule party sko til £20, og topper fra £10!!

Skrevet
Dorothy Perkins er bra om du er 35+.... Det er i samme gruppe som Topshop, men mye mer damete og kjedelig. Litt a la Cubus.

Jeg er 35+. Litt til også. Men jeg er enig med deg. Dorothy Perkins er kjedelig, og har dessuten elendig kvalitet.

Det er mye billig i London, men mye av det er også veldig dårlig.

Forresten - jeg glemte Laura Ashley! Ikke le; de har et småblomstret image vet jeg, men jeg, som ikke kan fordra sånt, har faktisk likevel funnet mye fint der de siste gangene jeg har vært i London. De har ensfargede ting innimellom, god kvalitet til en grei pris.

Skrevet

Ellers: Jeg liker Blue Nauta som ligger i Covent Garden:

http://www.coventgardenlife.com/places.asp?PlaceID=411

Jeg er under 35+, og jeg liker Dorothy Perkins... Men mye fordi det er ganske diskrete ting, da. Litt sånn greit til kontoret ting. Så muligens litt kjedelig. ;)

Fordelen med DP er at de har flere typer bukser i 3 forskjellige lengder. Jeg som er litt kort i bena synes det er greit å kjøpe bukser som ikke må legges opp.

Catzy

Skrevet

Karen Millen.

Monsoon synes jeg blir for hippie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...