AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Har oppstått en ganske heftig fantasi i løpet av de siste årene som enslig... Og det er nemlig å bli "hyllet", eller overøst med komplimenter og gode ord i senga. Da som den submissive part, og vil gjerne bli kalt flink jente osv. Nå vet jeg at "degrading kink" eller hva det heter er ganske vanlig, dette så jeg blant annet når jeg så litt rundt på Fetlife. Jeg så få med praise kink, får inntrykk av at mange liker å bli kalt stygge og skitne ting i senga - vel, jeg liker det motsatte... Det er få til ingen fantasier som har tent meg så mye som dette. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg liker det og for hvor høyt jeg skulle ønske at jeg hadde en partner som tente på akkurat det samme. Nå har jeg en greie for "daddy" også.. På norsk, vel og merke, men skal ikke utdype dette noe mer, sikkert enkelte som syns det er ekkelt og det er greit nok. Men, det krever jo litt selvtillit for å gå inn i en slik rolle. Det har jeg ikke. Og jeg tror det hjelper mye med en dominant mann som roser meg himmelhøyt. Jeg tror det ville tent en gnist. En eks likte å skryte av meg i senga, det var ikke så ofte men de gangene han gjorde det ble jeg helt ør. Tenner da også på dirty talk, at han sier hva han vil gjøre med meg og snakker med meg mens han gjør ditt og datt. Jeg er ikke flink til dirty talk selv.. Blir våt bare av tanken. Så er jeg jo også 30 år gammel, så er vel forbi ung kvinne stadiet, og jeg tror det gjør at jeg tenner enda mer på å få høre at jeg er flink pike eller flink jente. Er det vanlig at menn liker dette? Tilsynelatende helt vanlige menn? Jeg er en helt vanlig dame. Hvordan går man frem med å ta det opp med en eventuell partner? Tror ikke dette er for hvem som helst, for eksempel kunne jeg aldri sett for meg eksen være sånn i senga da han generelt var lite dominant av seg (ikke submissiv heller), han var veldig vanilje. Noe jeg også er, vaniljesex har jeg INGENTING imot. Men alt det jeg har skrevet her, det frister meg såååå mye. Anonymkode: dc43b...b6d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Vi menn tenner jo på at partneren blir tent, så jeg tror du vil få positiv respons på dette hvis du tar det opp med en partner. Jeg (M50) har gått igjennom livet uten å være særlig meddelsom i senga, helt til jeg hadde en relasjon i noen måneder med en som tente på akkurat det samme som deg. Jeg googlet og undersøkte en del fordi jeg virkelig hadde lyst til å forstå hva som tente henne ved dette så jeg kunne yte henne rettferdighet, og i motsetning til deg, kom jeg frem til at akkurat det å bli kalt flink pike/jente var noe veldig mange kvinner liker. Min partner var veldig flink (sic) til å ta opp dette. Det kom veldig naturlig. Hun spurte om jeg syntes hun var flink til å gjøre ulike ting, og da jeg svarte bekreftende på det, spurte hun etter hvert om jeg syntes hun var flink pike og så om jeg kunne kalle henne det. Etter hvert som jeg skjønte hvor mye hun tente på skryt og særlig den setningen, så kom det også veldig naturlig. Før jeg møtte denne partneren var jeg heller ikke særlig dominant og er absolutt ikke typen til å være det i situasjoner utenfor senga, men jeg følte meg så trygg på henne og hun på meg at vi fortsatte å utvikle relasjonen på den måten etter hvert. Og jeg er tilsynelatende en helt vanlig mann, ja. Og dette er en kink som jeg tror de aller fleste menn med litt oppmuntring vil kunne møte deg i. Anonymkode: 093af...9ab
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi menn tenner jo på at partneren blir tent, så jeg tror du vil få positiv respons på dette hvis du tar det opp med en partner. Jeg (M50) har gått igjennom livet uten å være særlig meddelsom i senga, helt til jeg hadde en relasjon i noen måneder med en som tente på akkurat det samme som deg. Jeg googlet og undersøkte en del fordi jeg virkelig hadde lyst til å forstå hva som tente henne ved dette så jeg kunne yte henne rettferdighet, og i motsetning til deg, kom jeg frem til at akkurat det å bli kalt flink pike/jente var noe veldig mange kvinner liker. Min partner var veldig flink (sic) til å ta opp dette. Det kom veldig naturlig. Hun spurte om jeg syntes hun var flink til å gjøre ulike ting, og da jeg svarte bekreftende på det, spurte hun etter hvert om jeg syntes hun var flink pike og så om jeg kunne kalle henne det. Etter hvert som jeg skjønte hvor mye hun tente på skryt og særlig den setningen, så kom det også veldig naturlig. Før jeg møtte denne partneren var jeg heller ikke særlig dominant og er absolutt ikke typen til å være det i situasjoner utenfor senga, men jeg følte meg så trygg på henne og hun på meg at vi fortsatte å utvikle relasjonen på den måten etter hvert. Og jeg er tilsynelatende en helt vanlig mann, ja. Og dette er en kink som jeg tror de aller fleste menn med litt oppmuntring vil kunne møte deg i. Anonymkode: 093af...9ab Tusen takk for et godt og utfyllende svar! Anonymkode: dc43b...b6d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Jeg liker at mannen min bestemmer når jeg får lov til å komme. At jeg f.eks må vente med å komme, da blir orgasmen seriøst 1000 ganger bedre. Noen ganger går det ikke å holde igjen og jeg kommer likevel. Anonymkode: ed2f4...866
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det vanlig at menn liker dette? Tilsynelatende helt vanlige menn? Jeg er en helt vanlig dame. Hvordan går man frem med å ta det opp med en eventuell partner? Dette er vel svært vanlig? De fleste kvinner jeg har hatt de siste årene setter pris på å bli roset og kalt flink pike når de gjør som de får beskjed om, og rundt halvparten liker også den daddy-delen av kinken din. Så jeg håper for damenes del at dette er noe andre menn enn meg også liker. Endel liker også degrading, som du nevner, men jeg har ikke inntrykk at det er så vanlig som praise kink (som jeg ikke visste hadde et navn før nå) Det er bare å hinte om hva du liker, for mange menn klarer ikke gjette hva du tenner på, og mange tør heller ikke spørre. Lykke til! M50 Anonymkode: a61e2...8d6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Jeg liker det samme (bortsett fra daddy-greiene) og har en mann som virkelig møter dette "behovet". Å bli kalt nedverdigende ting er for meg avtennende… jeg liker godt en mann som er røff og dominant, men han må forgude meg og ikke være redd for å si det. Elsker at han skryter av meg, både når det kommer til ferdigheter og utseende. Anonymkode: d9dee...7e9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker det samme (bortsett fra daddy-greiene) og har en mann som virkelig møter dette "behovet". Å bli kalt nedverdigende ting er for meg avtennende… jeg liker godt en mann som er røff og dominant, men han må forgude meg og ikke være redd for å si det. Elsker at han skryter av meg, både når det kommer til ferdigheter og utseende. Anonymkode: d9dee...7e9 … og min nåværende partner blir skikkelig tent av å bli påminnet om hvor heldig han er som får ha sex med meg og gjøre som han vil med meg. K30 Anonymkode: d9dee...7e9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Liker at mannen styrer hva vi gjør, så roser meg hvor god jeg er 🤗 Han tar styringen...hvordan han vil ha meg...stilling...etc...suger han alltid først...elsker det. Forteller meg hvor deilig rumpe har i doggy for eks....spør meg om k*ken er god...slik ting tenner meg maks. I arbeidslivet er jeg leder, men i senga motsatt. Elsker å bare gi meg helt over...tenker ikke på at meg MÅ få orgasme. For den kommer av seg selv HVER gang Bare slippe alt..gi seg helt over...la det stå til.. Anonymkode: ad0a9...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå