AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 Hei Har lenge vært usikker på om jeg vil shave ansiktet. Sminker meg daglig, shaving vil gjøre dette bedre. Har jo også en del dunhår på ansiktet, italienske gener fører til dette desverre 😅 Har shave meste av kroppen før, aldri kommet tilbake tykkere eller mørkere. Kan jo bli stivt, og litt redd det skal skje på ansiktet. Legger, armer osv kunne jeg bare tatt klær over hvis det ikke gikk så bra, men åpenbart går ikke dette med ansiktet. Har blonde hår, unntatt overleppen. De bleker jeg forsåvidt, så blonde de også. Er bare litt redd for å få stikkete ansikt. Har noen erfaringer med dette? Er dere fornøyde, hvor ofte gjør dere det? Og gir det et stikkete ansikt ? Anonymkode: 8c256...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 Voksing er mye bedre, og varer mye lenger. Anonymkode: bf221...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Voksing er mye bedre, og varer mye lenger. Anonymkode: bf221...985 Ønsker ikke å vokse hele ansiktet! Vokser ofte armhulene hjemme, men blir jo flere forsøk og mye rødhet. Fungerer bra altså, men på ansiktet tror jeg huden min er for sensitiv (har ikke så sensitiv hud, med voksing er ganske sterkt). Anonymkode: 8c256...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 Det er null problem, bruk en brynskutter på tørr hud Anonymkode: 2ab01...dc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå