Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har har sex med samme person i 3 år? Skilte og opptatt med små barn og jobb så ingen vil (kan) inn i forhold. 

Ble det noe mer med dere? 

Anonymkode: 53b92...7e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sjeldent bra. Vi mennekser liker å late som sex og følelser er to separate ting, men det er det ikke. Sex og følelser er oppkoblet hverandre. I en situasjon der man "bare" har sex, har alltid en av partene følelser for den andre og er villig til å opptre som et sexleketøy for å kjenne nærhet.

Aldri noe godt utfall 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme elsker i fire år…

Anonymkode: 91e78...c78

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har som regel kun sex over tid med menn de kunne tenke seg forhold med

Anonymkode: 5e9ed...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Samme elsker i fire år…

Anonymkode: 91e78...c78

Samme elskerinne i snart 5 år   🤩

Anonymkode: ed49d...eac

AnonymBruker
Skrevet

Mann.. hvorfor ikke et forhold? 

Anonymkode: 53b92...7e9

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Samme elskerinne i snart 5 år   🤩

Anonymkode: ed49d...eac

Noen kaller det for kjæreste eller åpent forhold 

Anonymkode: 7857e...b82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kvinner har som regel kun sex over tid med menn de kunne tenke seg forhold med

Man kan ha god sex med menn man absolutt ikke ønsker forhold til også. 

For en del av oss kvinner er det mye tryggere og bedre å ha fast elsker enn å ta sjansen på å ha sex med nye menn. Veldig mange menn er jo dessverre temmelig ego i senga. I tillegg er det som kvinne diverse risiko ved å ha sex med nye menn. Har man en god elsker som fyller sin funksjon (deilig sex og orgasmer), så er han verdt å holde på. Selv om man ikke ønsker forhold til ham. 

Anonymkode: 78587...811

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan ha god sex med menn man absolutt ikke ønsker forhold til også. 

For en del av oss kvinner er det mye tryggere og bedre å ha fast elsker enn å ta sjansen på å ha sex med nye menn. Veldig mange menn er jo dessverre temmelig ego i senga. I tillegg er det som kvinne diverse risiko ved å ha sex med nye menn. Har man en god elsker som fyller sin funksjon (deilig sex og orgasmer), så er han verdt å holde på. Selv om man ikke ønsker forhold til ham. 

Da er mannen såpass attraktiv at han også har sex med andre, og risikoen for sykdommer er der. Og, ja, det finnes de (få) kvinner som tar til takke med sex, og de menn som utvikler følelser i en FWB-relasjon - men de fleste kvinner ønsker også noe mer med han de har sex med. Slik er biologien

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme elsker i 3,5 år. Han var ikke singel akkurat😅

Anonymkode: 64f3b...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er mannen såpass attraktiv at han også har sex med andre, og risikoen for sykdommer er der. Og, ja, det finnes de (få) kvinner som tar til takke med sex, og de menn som utvikler følelser i en FWB-relasjon - men de fleste kvinner ønsker også noe mer med han de har sex med. Slik er biologien

Menn trenger ikke å være veldig attraktive for å være gode elskere. Slikt synes ikke nødvendigvis. Skulle virkelig ønske det gjorde det, for når man skal finne en god elsker må man prøve en del frosker. 

Jeg har hatt noen gode elskere, og det er ingen fellesnevner for dem annet enn at de selv virkelig tenner på at kvinnen nyter sex. Noe man ikke kan vite før man har sex med dem, for det sier alle menn at de gjør, mens kun få i realiteten gjør det. At man egentlig blåser i kvinnens utbytte av sex, og kun er opptatt av egen nytelse, er det absolutt ingen menn som annonserer, og alle sier at det er viktig for dem. Annet ville jo garantere at ingen ville ha sex med dem. 

Nei slik er ikke biologien, slik er kulturen. I en nær vennekrets der slike dumme regler er opphevet og det ikke er noe skam ved å ha seksuelle behov uten å ønske forhold er den biologien du viser til totalt fraværende. Hvilket tydelig viser at det kun er kultur og skamfølelse som stopper kvinner fra slikt. Ingen skam i sitt miljø, og borte er den "biologien". 

AnonymBruker
Skrevet

3 år. Det endte siden vi ikke ville det samme videre. Heldigvis, ellers hadde jeg ikke vært på leit og møtt han jeg er sammen med nå, han som vil ha forhold !

Anonymkode: 4bd93...4db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt samme mann i 2,5 år. Vi er begge i forhold på hver vår kant.  Hverken han eller jeg har ønsket noe mer enn å møtes for sex. Jeg er ikke forelsket i han, men bryr meg selvfølgelig om han. Og jada, umoralsk og forkastelig.

Anonymkode: 06735...0d0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har møtt samme mann i 2,5 år. Vi er begge i forhold på hver vår kant.  Hverken han eller jeg har ønsket noe mer enn å møtes for sex. Jeg er ikke forelsket i han, men bryr meg selvfølgelig om han. Og jada, umoralsk og forkastelig.

Bare å nyte livet! Dere har helt lik situasjon. Hvor ofte møter dere hverandre, og hvor?   

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker jeg er mest nysgjerrig på hvor man møtes, er det helt tilfeldige steder eller drar dere hjem til en av dere?
Spør av oppriktig nysgjerrighet ☺️ 

Anonymkode: 10a13...cba

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare å nyte livet! Dere har helt lik situasjon. Hvor ofte møter dere hverandre, og hvor?   

På hotell, i forbindelse med jobbreise.. Hyppighet varierer, men sexter innimellom. Det er enkelt, ukomplisert og deilig. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

På hotell, i forbindelse med jobbreise.. Hyppighet varierer, men sexter innimellom. Det er enkelt, ukomplisert og deilig. 

Jeg har tipset mannen din.

Anonymkode: 57849...5ab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er så slemme! Egoistisk samfunn. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 93a20...3b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk er så slemme! Egoistisk samfunn. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 93a20...3b1

Noen folk har mindre empati og moral enn andre. Det er genetisk dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har tipset mannen din.

Han vet det nok allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...