Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å vokse legger, lår, armhule og å ta brasiliansk. Har aldri gjort det før, og lurer på om det er verdt det? Hvor fort merker man som regel at håret kommer tilbake? Jeg vet at dette kan være litt individuelt selvfølgelig. 

Anonymkode: 2be9d...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er irriterende mye etter 4 uker, men hårveksten som vokser ut er mer sparsom om man holder det ved like.

Epilerer ben, vokser brasiliansk og shaver under armene. Vondt første gangen, ikke like vondt neste gang så fremt det ikke har gått for lang tid siden sist.

Skrevet

Ja, det er verdt det, men gjør det selv hjemme. Sparer over 1000 kr. på å gjøre det selv :)

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg har variert mellom å barbere og å vokse meg nedentil. Etter en periode borte fra det, har jeg nå tatt manzilian jevnlig igjen en god stund.

Sist Jeg hadde time gikk praten som vanlig og når jeg tittet ned i det jeg skulle snu meg, for å få tatt baksiden, ble jeg litt overrasket for alt håret var tatt. Jeg pleier, som terapeuten vet godt, å ha et trapesformet område med hår igjen.

Så det gjør ikke så vondt når man har gjort det noen ganger jevnlig; så lite for min del at jeg ikke merket når det ble tatt for mye 😅

Det er ingen krise, men hadde jeg planlagt med å ta alt, så ville jeg ha fått tatt mage og bryst samtidig òg. For jeg synes det ser best ut med hårfritt  bryst, mage og under armene når jeg er helt glatt nedentil 😁

Det koster jo en del, så det er ikke så ofte at jeg utvider med voksing av bryst, mage og under armene. Den kombinasjonen jeg vanligvis tar er voks på penis, pung, «bikinilinjen og bak, samt trimmer håret under armene, på brystet og skjegget.

Endret av hohumpf
rettet skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...