AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Matchet med en på tinder for noen dager siden.. og han vil treffes allerede på fredag.. Synes det går litt fort frem, og så er jeg litt usikker på om han er min type utseendemessig. Ikke vant til at noen er så « på» . Noen synes sikkert det er helt topp, men jeg ser bare etter røde flagg 🫣 Mulig at jeg ikke er klar for dating likevel 😅 Men noe sier meg at jeg må gutse litt og.. kanskje jeg kan gå glipp av noe liksom.. men magefølelsen sier mei.. Blir gal av meg selv, tror ikke jeg helt vet hva jeg vil lenger 🤷♀️ Anonymkode: 1f190...91c
Sparkling_Pink Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Jeg greier å få oppdatert utseendepreferansene mine etterhvert, så det med type ut fra utseende synes jeg du kan se bort fra. Jeg synes det for min del er greit å møtes relativt raskt etter å ha chattet med en ny en, men den greia med at du har en magefølelse: Jeg hadde trolig møtt han for å få bekreftet / avkreftet magefølelsen. Det gir deg bedre intuisjon til senere. Og møtet skal foregå offentlig, kafé, oversiktlig park eller noe, ellers lar jeg være. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 Det er nesten bedre å møte noen fort, hvis man chatter i ukesvis først så er det veldig lett å danne seg en fantasifigur i hodet som sjeldent stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 6eb85...49f 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Sparkling_Pink skrev (2 minutter siden): Jeg greier å få oppdatert utseendepreferansene mine etterhvert, så det med type ut fra utseende synes jeg du kan se bort fra. Jeg synes det for min del er greit å møtes relativt raskt etter å ha chattet med en ny en, men den greia med at du har en magefølelse: Jeg hadde trolig møtt han for å få bekreftet / avkreftet magefølelsen. Det gir deg bedre intuisjon til senere. Og møtet skal foregå offentlig, kafé, oversiktlig park eller noe, ellers lar jeg være. Takk for svar. Ja, en blir jo litt paranoid av hele greia ift er han den som han gir seg ut for å være osv.. men du har helt rett, finner jo det fort ut etter ett møte. Anonymkode: 1f190...91c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nesten bedre å møte noen fort, hvis man chatter i ukesvis først så er det veldig lett å danne seg en fantasifigur i hodet som sjeldent stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 6eb85...49f Godt poeng Anonymkode: 1f190...91c
lillevill Skrevet 15. april 2024 #6 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Matchet med en på tinder for noen dager siden.. og han vil treffes allerede på fredag.. Synes det går litt fort frem, og så er jeg litt usikker på om han er min type utseendemessig. Ikke vant til at noen er så « på» . Noen synes sikkert det er helt topp, men jeg ser bare etter røde flagg 🫣 Mulig at jeg ikke er klar for dating likevel 😅 Men noe sier meg at jeg må gutse litt og.. kanskje jeg kan gå glipp av noe liksom.. men magefølelsen sier mei.. Blir gal av meg selv, tror ikke jeg helt vet hva jeg vil lenger 🤷♀️ Anonymkode: 1f190...91c Det er vanlig. Ta en kopp kaffe og slapp av. Liker du han ikke, så er det bare å si at du må tenke litt, si hade, og så kan du avvise på sms etterpå. Det er sunt og fint og komme seg ut litt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #7 Skrevet 15. april 2024 Sannheten er vel at jeg trenger litt « motstand» fra menn for å vekke interessen min 😅 blir det « servert på sølvfat» trekker jeg meg fort unna. Føler han her er litt too much allerede . Anonymkode: 1f190...91c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sannheten er vel at jeg trenger litt « motstand» fra menn for å vekke interessen min 😅 blir det « servert på sølvfat» trekker jeg meg fort unna. Føler han her er litt too much allerede . Anonymkode: 1f190...91c Men husk at om det er motstand vil det mulig bety at han ikke liker deg så godt. Som du ikke liker han her så godt og er usikker. Anonymkode: 52cc6...50b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #9 Skrevet 15. april 2024 Gjør det som er naturlig for deg! Hvis han er typen som kjører bånn gass fra start er der damer som liker det og, på samme måte som at der er menn som syns det er for voldsomt som deg. Tydelig at du er ukomfortabel. Da er det feil for deg. Anonymkode: 56eb2...218
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #10 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannheten er vel at jeg trenger litt « motstand» fra menn for å vekke interessen min 😅 blir det « servert på sølvfat» trekker jeg meg fort unna. Føler han her er litt too much allerede . Anonymkode: 1f190...91c Da sier du det til han når dere møtes da. Anonymkode: a9069...652
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #11 Skrevet 15. april 2024 Noen ganger kan man få seg en overraskelse i møte med folk. En som du i utgangspunktet tenker ikke passer for deg, kan vise seg å ha mange positive sider når man blir bedre kjent. Tror på å gi folk en sjanse til å vise hvem de er. Et førsteinntrykk kan være feil, lett å dømme noen kun basert på overfladiske ting. Anonymkode: bd7cb...92e 1
GrønnNellik68 Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nesten bedre å møte noen fort, hvis man chatter i ukesvis først så er det veldig lett å danne seg en fantasifigur i hodet som sjeldent stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 6eb85...49f Spot on 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Sannheten er vel at jeg trenger litt « motstand» fra menn for å vekke interessen min 😅 blir det « servert på sølvfat» trekker jeg meg fort unna. Føler han her er litt too much allerede . Anonymkode: 1f190...91c Anxious Avoidant Attachment Style. Les og lær! Anonymkode: a4d48...a82 2
*Mocca* Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Matchet med en på tinder for noen dager siden.. og han vil treffes allerede på fredag.. Synes det går litt fort frem, og så er jeg litt usikker på om han er min type utseendemessig. Ikke vant til at noen er så « på» . Noen synes sikkert det er helt topp, men jeg ser bare etter røde flagg 🫣 Mulig at jeg ikke er klar for dating likevel 😅 Men noe sier meg at jeg må gutse litt og.. kanskje jeg kan gå glipp av noe liksom.. men magefølelsen sier mei.. Blir gal av meg selv, tror ikke jeg helt vet hva jeg vil lenger 🤷♀️ Anonymkode: 1f190...91c Følg magefølelsen din, noen foretrekker å treffe så kjapt som mulig....andre vil se an om det matcher på noen punkter til.... Om den andre ser ut til p ha respekt for grenser man setter osv ...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sannheten er vel at jeg trenger litt « motstand» fra menn for å vekke interessen min 😅 blir det « servert på sølvfat» trekker jeg meg fort unna. Føler han her er litt too much allerede . Anonymkode: 1f190...91c Vel drit i ham da og finn deg en badboy som kan misbruke deg og gi deg masse dårlige opplevelser. Anonymkode: cac88...b0c 4
ALB Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 Han jeg dater nå ba meg ut dag tre med chatting, vi møttes vel 3-4 dager etter det. Veldig greit å møtes tidlig, så skaper man seg ikke et luftslott uten rot i virkeligheten. Ellers enig i det som skrives over mtp at du mister interessen hvis du ikke får «motstand». Sunn motstand er god sparring i samtaler, at han utfordrer dine tanker og reaksjonsmønstre på en sunn og respektfull måte. Det er det som bør trigge interessen din, ikke at en mann holder deg på armlengdes avstand, eller blåser varmt og kaldt…. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 Takk for mange gode/intressante svar dere ☺️ Tror kanskje at jeg er blitt litt kynisk ift menn da jeg har vært i et destruktivt forhold over lengre tid. Han var så snill de første månedene, overøste meg med kjærlighet og kontakt/ ville treffe meg hele tiden. Det viste seg dessverre å være et rødt flagg. Dermed blir jeg skeptisk med en gang noen blir « for snill» eller for på . Om det gir mening. Anonymkode: 1f190...91c
Gjest ZarahSweet Skrevet 16. april 2024 #18 Skrevet 16. april 2024 Bedre å møtes raskt. Tok første dates over kaffe. Mindre press og mer casual🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 Jeg tørker fort inn når noen er for på. Har dumpet mange allerede før første date fordi jeg bare vet det blir feil. Når jeg har vært i et vanskelig situationship eller lignende med en fyr som er mer kostbar så hopper hjertet for hver eneste melding jeg får og jeg får aldri nok...er vel ødelagt, for på denne måten kommer jeg aldri til å få meg et stabilt forhold. Anonymkode: a8733...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå