Gå til innhold

Hvor lite kompatibelt er mann 35 og kvinne 45?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sjelden vært så betatt, og føler hele kroppen skrike etter han. Men... Hva har jeg å tilby han? En sliten tobarnsmor, og en veltrent mann på 35?

Anonymkode: 36089...9c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har jeg å tilby han?

Du kan jo tilby sex, sannsynligheten for at han sier nei er nesten null

Anonymkode: e4d1a...432

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er vil jeg ev ha noe mer med. Tror ikke jeg hadde taklet uforpliktende, med akkurat ham.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på ham og henne. Alder trenger ikke å ha så mye å si. 
Jeg kjenner et par hvor hun er 17 år eldre enn ham. De har nå vært sammen i overkant av 20 år, hun er over 60 og de har barn sammen. Fortsatt har de det veldig godt sammen, bedre enn de fleste par rundt oss som er jevngamle. Jeg tror nok de merker aldersforskjellen mer og mer årene som kommer, men han vet veldig godt hva han har begitt seg ut på og jeg er sikker på at han takler det veldig fint. Like fint som han ville ha taklet at en jevngammel kone ble gammel/syk hvis han fortsatt var frisk og rask. 

Det er 9 år mellom min bror og hans samboer (hun er eldst). De fikk barn sammen og har det også veldig fint. Merker ikke noe større forskjell mellom dem enn meg og min mann som er jevngamle. 

Hos dere er det bare snakk om 10 år, noe jeg vil tro ikke vil merkes så godt i deres alder. Ikke sikkert dere merker noe til det om 20 år heller da vi eldes så ulikt. Utfordringen vil nok være om du er ferdig med barn og han ønsker barn?

Anonymkode: 4b7c1...6d2

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har mye å tilby, men du må jo høre med han hva han ser etter i en kvinne. Sex, kjærlighet, samtaleparter, godt selskap, stabilitet, bekreftelse, humor, romantikk, kan være noe 🙂 

Anonymkode: e4332...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du frarøver han muligheten til å bli far. Oppfør deg med litt verdighet, og hold deg unna.

Anonymkode: a5ee6...471

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sjelden vært så betatt, og føler hele kroppen skrike etter han. Men... Hva har jeg å tilby han? En sliten tobarnsmor, og en veltrent mann på 35?

Du er nok 20 år for gammel. En veltrent 35 åring går i 99 av 100 tilfeller 10 år ned i alder heller enn oppover.

Anonymkode: 967c1...511

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette med barn som har fått meg til å skygge banen. Han har ingen. Men ønsker han seg egentlig barn?

Har aldri opplevd å bli interessert i noen med omvendt aldersforskjell. Skal vel mye til for at han gidder, men føles som jeg endelig har møtt en mann som har felles kjerneverdier med meg.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent like lite/mye kompatibelt som mann 45 og kvinne35. Litt bedre d, siden damer er seigere enn menn når de blir riktig gamle.

Anonymkode: 4dc17...eb0

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er nok 20 år for gammel. En veltrent 35 åring går i 99 av 100 tilfeller 10 år ned i alder heller enn oppover.

😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det jeg er redd for

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor insisterer du på å ødelegge mannens liv??

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor insisterer du på å ødelegge mannens liv??

Han er da en voksen mann og kan velge selv. Hva vet du om livet hans blir ødelagt av å bli sammen med henne? Voks opp. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et forhold består av så uendelig mye mer enn hvem som fortjener hvem. Du kan være fantastisk og 45 år, og ha masse å tilby. Du må ikke ødelegge dette fordi du overtenker og føler at du ikke fortjener han. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan du har behandlet kroppen din det.

Anonymkode: 8f4a3...347

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer an på hvordan du har behandlet kroppen din det.

Anonymkode: 8f4a3...347

Hva har kroppen med saken å gjøre?

Hvis han velger å bli sammen med henne liker han den akkurat som den er. Om så det er strekkmerker, overvekt, heng, rynker eller hva det måtte være. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Men... statistisk sett stiller jeg dårligere enn en mann på 35?

Jeg er som sagt ikke en som vanligvis trekker ned i alder, men det er noe veldig spesielt med denne mannen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er som sagt ikke en som vanligvis trekker ned i alder, men det er noe veldig spesielt med denne mannen.

Tja...hvis dere blir sammen til dere dør, vil du statistisk dø sju år før ham. Han hadde statistisk dødd ca 13 år før hvis han var 45 og du 35. Det er viktige tall.

Anonymkode: 4dc17...eb0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. 
Dette er like individuelt som alt annet. 
Hva sier han da? Er han interessert i deg? Det er jo kun det som har noe å si. Ikke hva usikre menn og sjalu kvinner på kg sier 😊

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i hva du spør om. Jeg er seks år eldre enn en mann jeg falt for. Det viste seg at jeg feiltolket hans vennlighet. Det jeg trodde var forelskelse viste seg kun å være vennskapelig fra hans side. Han knuste hjertet mitt, og jeg forstår det fremdeles ikke den dag i dag. Hvordan er det mulig å ta så feil? 
Håper du slipper å oppleve det. 

Anonymkode: 5dac1...548

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...