Gå til innhold

Analfissur eller hemoroider smerter i 6 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går på movicol (avføringsmiddel) konstant og har nylig begynt med en type tørket plomme fra sunkost. Etter 2-3 uker med vondt, så slutter det å gjøre vondt i en uke, før en pitteliten anstrengelse gjør at alt går tilbake til start og smerter igjen. Har kun smerter under avføring og noen ganger første minuttet etter avføring. Har noen råd til hvordan helbrede det? Har hatt det sånn i 6 mnd nå….

Anonymkode: 03214...df7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går på movicol (avføringsmiddel) konstant og har nylig begynt med en type tørket plomme fra sunkost. Etter 2-3 uker med vondt, så slutter det å gjøre vondt i en uke, før en pitteliten anstrengelse gjør at alt går tilbake til start og smerter igjen. Har kun smerter under avføring og noen ganger første minuttet etter avføring. Har noen råd til hvordan helbrede det? Har hatt det sånn i 6 mnd nå….

Anonymkode: 03214...df7

Har du prøvd sheriproct rectalsalve? Jeg har plages lenge. Brukte den to ganger daglig i to uker, og smertene er borte. Men, jeg måtte bruke røret som følger med i pakningen, å sette dette rektalt for å få effekt. 

Anonymkode: e6d98...fb4

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til scheriproct som noen tipset om over, hvis det er fissur, så kanskje også skylle rumpa i dusjen etter nr 2 isteden for tørk med tørt papir? 

Anonymkode: c1555...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje finne ut om du har hemoroider eller analfissur? Hva er det som gjør at det blir vondt igjen, hard mage?

Anonymkode: ae8c5...5bf

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres mest ut som fissur, men du bør få det bekreftet. I så fall, be om rectogesic salve. 

Anonymkode: c9a75...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk frissur. Glad jeg gikk til legen. Jeg hadde fått litt betennelse i riften. Fikk antibiotikakrem. Lur å vaske seg mellom hvert dobesøk.

Anonymkode: 7d75e...173

AnonymBruker
Skrevet

GÅ. TIL. LEGE.

Anonymkode: dc4c6...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...