AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Går på movicol (avføringsmiddel) konstant og har nylig begynt med en type tørket plomme fra sunkost. Etter 2-3 uker med vondt, så slutter det å gjøre vondt i en uke, før en pitteliten anstrengelse gjør at alt går tilbake til start og smerter igjen. Har kun smerter under avføring og noen ganger første minuttet etter avføring. Har noen råd til hvordan helbrede det? Har hatt det sånn i 6 mnd nå…. Anonymkode: 03214...df7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går på movicol (avføringsmiddel) konstant og har nylig begynt med en type tørket plomme fra sunkost. Etter 2-3 uker med vondt, så slutter det å gjøre vondt i en uke, før en pitteliten anstrengelse gjør at alt går tilbake til start og smerter igjen. Har kun smerter under avføring og noen ganger første minuttet etter avføring. Har noen råd til hvordan helbrede det? Har hatt det sånn i 6 mnd nå…. Anonymkode: 03214...df7 Har du prøvd sheriproct rectalsalve? Jeg har plages lenge. Brukte den to ganger daglig i to uker, og smertene er borte. Men, jeg måtte bruke røret som følger med i pakningen, å sette dette rektalt for å få effekt. Anonymkode: e6d98...fb4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 I tillegg til scheriproct som noen tipset om over, hvis det er fissur, så kanskje også skylle rumpa i dusjen etter nr 2 isteden for tørk med tørt papir? Anonymkode: c1555...1b2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Kanskje finne ut om du har hemoroider eller analfissur? Hva er det som gjør at det blir vondt igjen, hard mage? Anonymkode: ae8c5...5bf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Dette høres mest ut som fissur, men du bør få det bekreftet. I så fall, be om rectogesic salve. Anonymkode: c9a75...fbc
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Jeg fikk frissur. Glad jeg gikk til legen. Jeg hadde fått litt betennelse i riften. Fikk antibiotikakrem. Lur å vaske seg mellom hvert dobesøk. Anonymkode: 7d75e...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå