AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 Jeg har ofte behov for å snakke i telefon i et støyende miljø med anleggsmaskiner etc, og har pr i dag bøyle med mikrofon på ene øret. Men det er vanskelig å oppfatte hva de i andre enden sier, og pga for store klær og litt armbevegelser har den en tendens til å ramle av også. Er AirPods Pro løsningen? Har iPhone. Anonymkode: c8898...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 Hva tror du? Er jo du som må bestemme hva som passer deg best. Her jeg jobber bruker iPhone folka airpods og samsung folka buds. Noe som funket fint. (Og noen særinger bruker andre løsninger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 Sær som jeg er bruker jeg Jabra. Fungerer helt supert. Anonymkode: fd354...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ofte behov for å snakke i telefon i et støyende miljø med anleggsmaskiner etc, og har pr i dag bøyle med mikrofon på ene øret. Men det er vanskelig å oppfatte hva de i andre enden sier, og pga for store klær og litt armbevegelser har den en tendens til å ramle av også. Er AirPods Pro løsningen? Har iPhone. Anonymkode: c8898...822 Airpods pro vil nok rample like mye ut av øret da, de er ikke formstøpte. Anonymkode: b2cc9...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Airpods pro vil nok rample like mye ut av øret da, de er ikke formstøpte. Anonymkode: b2cc9...1fb Tenkte pga de utbyttbare gummiproppene, at de sitter bedre på plass? Anonymkode: c8898...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Del Skrevet 15. april 2024 Mine AirPods Pro sitter bra. Faller ikke ut når jeg jobber, går tur, kler av og på meg eller trener. Anonymkode: a0ff7...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg kjøpte. Gud for noe merkelige greier! Kjørte bil og klunkelyder når man kjører over et hull eller asfaltskjøt ble veldig forsterket. Tv-lyd og mjauende katter like så. Har ikke turd å bruke dem på jobb enda 😆 Anonymkode: c8898...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå