Gå til innhold

Redd for sex!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kollega har en liten flørt mellom oss, vi sextexter litt og har klint litt. Greia er at han er gira på sex nå med meg. Jeg  vil ha en jeg kan ligge fast med. Men er redd han dumper meg etter  sex. Jeg har slitt mer blødning etter sex og under sex flere ganger. Har vært hos legen, men har ikke blitt bedre. Er redd han skal få avsmak. Han har spurt en stund nå når vi skal ha sex. Jeg vil ikke han skal dumpe meg etter første gangs sex. Han vil ha sex på kontoret en gang når alle har dratt hjem. Gutter sliter jo også med negative følelser etter sex, og kan bli sånn: jeg vil få henne vekk. Uavhengig om bra eller dårlig sex. Har noen tips? Har noen hatt sex med kollega før?

Anonymkode: d2c37...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han singel da?

Anonymkode: 6f69b...101

Skrevet

Du får fortelle hvordan du har det da.. og hva du vil ha. Men det beste er sikkert å bare la det være som det er eller avslutte så lenge dere jobber sammen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri hatt sex med noen jeg jobber med, kan fort bli noe man angrer på av forskjellige grunner og da er det noe dritt å måtte se personen hver dag på jobben.

Anonymkode: 43072...287

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 20.03):

Jeg og en kollega har en liten flørt mellom oss, vi sextexter litt og har klint litt. Greia er at han er gira på sex nå med meg. Jeg  vil ha en jeg kan ligge fast med. Men er redd han dumper meg etter  sex. Jeg har slitt mer blødning etter sex og under sex flere ganger. Har vært hos legen, men har ikke blitt bedre. Er redd han skal få avsmak. Han har spurt en stund nå når vi skal ha sex. Jeg vil ikke han skal dumpe meg etter første gangs sex. Han vil ha sex på kontoret en gang når alle har dratt hjem. Gutter sliter jo også med negative følelser etter sex, og kan bli sånn: jeg vil få henne vekk. Uavhengig om bra eller dårlig sex. Har noen tips? Har noen hatt sex med kollega før?

Anonymkode: d2c37...b05

Ikke fall for sexpress på jobben, si heller at du har funnet deg en ny kjæreste. Reagere han negativt med hat og forbannelse, kan du være glad du ikke har hatt sex med han.. Reagerre han positivt med lykke til og vil beholde vennskapet meg deg.. Da kan du føle deg trygg og puste lettet ut.. da har du funnet en sjelden god mann🥰❤️ 
Dette er et luretriks for å få frem det gode i et menneske🤐

AnonymBruker
Skrevet

Gi han en blowjob, og kun det. Evt la han komme på puppene dine. Så ser du hvordan oppfører seg i ettertid, om han fortsatt er giret på mer, eller om hans interesse avtar. Må ikke gå all in med en gang.

Anonymkode: 78ff5...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...