Gå til innhold

Ammevennlig kjole bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke TS, men hvor er denne fra? Så fin ❤️

Anonymkode: b8301...067

Den kom faktisk opp på temu 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sett på mange så det er absolutt mulig, jeg bare ville se om det var noen sider eller kjoler jeg ikke visste om, for jeg finner ikke så mye konkret for amming. Vil gjerne slippe mye knapping og mer "hudblotting" enn nødvendig i et stort selskap med en del ukjente 😅 ja jeg er avslappet ift amming men det vet jeg ikke om alle er og jeg ønsker å kle meg passende for anledningen 

Anonymkode: 79d38...7cc

Det skjønner jeg veldig godt. Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen er på det tidspunktet. Men kan anbefale deg å ta med et tynt sjal som kan brukes til å dekke til litt under amming. Jo eldre babyen blir, jo mer distrahert kan babyen bli under amming. Da er det godt å ha noe som både kan redusere noe synsstøy for baby og som kan dekke deg hvis babyen begynner å tulle med puppen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 15.17):

Har sett på mange så det er absolutt mulig, jeg bare ville se om det var noen sider eller kjoler jeg ikke visste om, for jeg finner ikke så mye konkret for amming. Vil gjerne slippe mye knapping og mer "hudblotting" enn nødvendig i et stort selskap med en del ukjente 😅 ja jeg er avslappet ift amming men det vet jeg ikke om alle er og jeg ønsker å kle meg passende for anledningen 

Anonymkode: 79d38...7cc

Nei,  en kan jo ikke sitte å amme ved festbordet heller. 

Anonymkode: fa9e0...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...