AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 Noen som har tips til ammevennlig kjole som kan brukes i bryllup som gjest på sensommeren? (Naturligvis) vil jeg følge "kutyme" og ikke gå i rødt, hvitt og helst ikke svart Anonymkode: 79d38...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 Rødt kan du fint gå i. Velg skjørt og bluse, må være mye enklere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Rødt kan du fint gå i. Velg skjørt og bluse, må være mye enklere da Rødt, betyr vel at hun har ligget med brudgommen? Anonymkode: 12b63...6bc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 Hva med en mørkegrønn kjole? Anonymkode: 12b63...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Del Skrevet 15. april 2024 Anonymkode: 3c93e...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. april 2024 #6 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som har tips til ammevennlig kjole som kan brukes i bryllup som gjest på sensommeren? (Naturligvis) vil jeg følge "kutyme" og ikke gå i rødt, hvitt og helst ikke svart Anonymkode: 79d38...7cc Hva er kleskoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #7 Del Skrevet 15. april 2024 mereo skrev (2 timer siden): Hva er kleskoden? Pent slik jeg har forstått det, dvs ikke for casual men ikke galla heller Anonymkode: 79d38...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med en mørkegrønn kjole? Anonymkode: 12b63...6bc Fint med grønt har du konkrete tips til ammevennlige kjoler i den fargen? Anonymkode: 79d38...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #9 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rødt, betyr vel at hun har ligget med brudgommen? Anonymkode: 12b63...6bc Riktig, og det har jeg altså ikke😂 Anonymkode: 79d38...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. april 2024 #10 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Rødt, betyr vel at hun har ligget med brudgommen? Anonymkode: 12b63...6bc Nei, det gjorde de kanskje for 100 år siden. Hvem er det som åpent ville flagget at de hadde gjort det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. april 2024 #11 Del Skrevet 16. april 2024 mereo skrev (16 timer siden): Hva er kleskoden? Jeg har enda ikke vært i et eneste bryllup uten annen kode enn pent, eller så står det ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 16. april 2024 #12 Del Skrevet 16. april 2024 Hva med en penere sommerkjole? Finnes jo mange med knapper foran. Da er det bare å kneppe opp…Eller gå for denne typen, hvor du bare tenger å trekke ned. Denne er bare et eksempel altså, denne er mer hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 16. april 2024 #13 Del Skrevet 16. april 2024 Djungelvrål skrev (3 timer siden): Jeg har enda ikke vært i et eneste bryllup uten annen kode enn pent, eller så står det ikke noe. Nei, men det betyr ikke at de ikke finnes og at andre ikke bruker de. Jeg har vært borti både mørk dress, smoking og galla. Så ikke alle bruker pent eller ikke noe som kleskode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Del Skrevet 16. april 2024 Hva med skjortekjole? Anonymkode: 2ee74...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Del Skrevet 16. april 2024 Djungelvrål skrev (3 timer siden): Nei, det gjorde de kanskje for 100 år siden. Hvem er det som åpent ville flagget at de hadde gjort det? Men når de spesifikt ønsker at man ikke skal bruke den fargen så respekterer man som gjest det - ts Anonymkode: 79d38...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #16 Del Skrevet 16. april 2024 Luckiness skrev (3 timer siden): Hva med en penere sommerkjole? Finnes jo mange med knapper foran. Da er det bare å kneppe opp…Eller gå for denne typen, hvor du bare tenger å trekke ned. Denne er bare et eksempel altså, denne er mer hverdags. Ikke TS, men hvor er denne fra? Så fin ❤️ Anonymkode: b8301...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Del Skrevet 16. april 2024 En wrap-kjole kanskje? Det er vel greit mtp amming, og mange nydelige varianter Denne feks: https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom-occasion/klaer/lesley-dress-green?tm=58&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMInIjC5-jGhQMVNQCiAx2MHgxAEAQYBCABEgLL3_D_BwE Anonymkode: b8301...067 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #18 Del Skrevet 16. april 2024 Luckiness skrev (3 timer siden): Hva med en penere sommerkjole? Finnes jo mange med knapper foran. Da er det bare å kneppe opp…Eller gå for denne typen, hvor du bare tenger å trekke ned. Denne er bare et eksempel altså, denne er mer hverdags. Har sett på mange så det er absolutt mulig, jeg bare ville se om det var noen sider eller kjoler jeg ikke visste om, for jeg finner ikke så mye konkret for amming. Vil gjerne slippe mye knapping og mer "hudblotting" enn nødvendig i et stort selskap med en del ukjente 😅 ja jeg er avslappet ift amming men det vet jeg ikke om alle er og jeg ønsker å kle meg passende for anledningen Anonymkode: 79d38...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #19 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En wrap-kjole kanskje? Det er vel greit mtp amming, og mange nydelige varianter Denne feks: https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom-occasion/klaer/lesley-dress-green?tm=58&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMInIjC5-jGhQMVNQCiAx2MHgxAEAQYBCABEgLL3_D_BwE Anonymkode: b8301...067 Den var veldig fin! Og smart med Wrap, takk! Anonymkode: 79d38...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #20 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sett på mange så det er absolutt mulig, jeg bare ville se om det var noen sider eller kjoler jeg ikke visste om, for jeg finner ikke så mye konkret for amming. Vil gjerne slippe mye knapping og mer "hudblotting" enn nødvendig i et stort selskap med en del ukjente 😅 ja jeg er avslappet ift amming men det vet jeg ikke om alle er og jeg ønsker å kle meg passende for anledningen Anonymkode: 79d38...7cc Ta med et lett sommersjal som du kan dekke til med! Anonymkode: b8301...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå