AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Hei jeg har i flere år lurt på hva det hvite sekretet under/bak klitorishetta er? Noen ganger er deg vanskelig å fjerne dette også da det ligger så innpakket bak klitorishetta. Og dette hvite sekretet lukter helvette Anonymkode: 6f384...dd5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Hva sier legen da? Jeg har aldri hatt dette, Anonymkode: 89f14...0a6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 Kukost for kvinner. Anonymkode: 9d7ff...d25 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kukost for kvinner. Anonymkode: 9d7ff...d25 Ja, det blir i prinsippet det samme. Det er smuss som samler seg der og det vil naturlig nok dannes lukt hvis du ikke får vasket ordentlig. Dette oppleves oftere hos kvinner med mye klitorishette da det er mer rom for utflod og smuss til å samle seg. Det du kan gjøre er å vaske med rennende vann morgen og kveld og sørg for å dra fingeren innunder hetta samtidig som du spyler. Eventuelt om du får brettet den litt opp. Q-tips fungerer hvis du ikke kommer til med fingeren. Jeg anbefaler å bruke bidé (hvis du ikke har det kan det enkelt monteres spyler i tilhørighet til toalettet) da det er det absolutt enkleste. I tillegg må du aldri bruke såpe nedentil da det endrer bakteriefloraen og i de fleste tilfeller øker mengden utflod (som lett samler seg der). Bytt også truse minst to ganger daglig (eventuelt bruk truseinnlegg av tøy i tillegg). Strevde som deg før, men etter å ha gjort slik som beskrevet over er det aldri smuss der og det blir aldri lukt 😊 Jeg har forøvrig lite klitorishode (dog veldig sensitivt) og mye hette. Anonymkode: 509cc...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå