AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Har postet en tråd her tidligere angående at jeg ikke fikk svar på de to e-konsultasjonene jeg hadde sendt eller de tre-fire forespørslene om resept jeg hadde sendt via helsenorge, ei heller gjennom på purringer på det via sekretær på telefon, men at jeg fikk god hjelp på fysiske timer hvor jeg snakket direkte med fastlegen. Nå har det skjedd noe rart igjen. Han skrev ut en resept til meg, som jeg absolutt på ingen måte presset han til å skrive og som han overhodet ikke i det hele tatt var kritisk til å skrive ut. Sa ikke noe negativt om det i det hele tatt, tvert i mot så sa han at han absolutt kunne skrive det. Resepten var der den kvelden. Når jeg skulle hente den ut dagen etter så var den helt borte fra reseptformidleren. Det sto ikke noe informasjon om den var tilbakekalt eller noe lignende, den bare forsvant. Jeg fikk ingen melding fra legen ifbm det. Jeg sendte han en høflig melding hvor jeg spurte om han hadde kommet frem til at den ikke kunne brukes eller om det hadde skjedd en feil og at jeg hadde satt pris på en beskjed når noe slikt skjer. Sendte meldingen den 11.04. Har ikke fått svar enda, men det er jo litt tidlig. Er det normalt at noen typer resepter forsvinner dagen etterpå? Er dette noe som skjer av og til hos dere også uten noen forklaring? Akkurat dette var faktisk et B-preparat, sterkt smertestillende til bruk unntaksvis ved migreneanfall som ikke responderte på vanlige medisiner. Bruker ellers ingen b-preparater da. Anonymkode: 0bfe2...83e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Det har jeg aldri opplevd, høres veldig rart ut og hvis legen ombestemte seg burde han jo sende deg en melding om det. Anonymkode: f3e0b...db5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Mest sannsynlig ble resepten aldri skrevet ut. Anonymkode: abd30...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå