AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Barnet mitt har et oppheng til leker i dusjen som er hvit med lommer og den har blitt helt rød nå og i hjørnene i dusjen ligger det igjen røde flekker. leiligheten som jeg leier vet jeg står på leire grunn og jeg mistenker at vannet ikke er helt rent da og at misfargingen kommer av dette. Er det farlig? Alle grønne plantene mine dør også så jeg har nå undersøkt angående dette og at plantene rett og slett ikke liker vannet. Hva gjør jeg? Kan jeg koke vannet og avkjøle det før jeg vanner plantene? Er det farlig på sikt å drikke dette? Anonymkode: 983a0...a39
smurfebuss Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Leiren fra grunnen kommer ikke inn i rørene med mindre de har sprukket. Ved rød misfarging er det gjerne jern i vannet. Kontakt utleier og be om at det utredes og utbedres. 1
newman01 Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Akkrediterte analyser av drikkevann - Eurofins Norge Test drikkevannet ditt.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Er det bare i dusjen? For er det som du sier vil alt av rennende vann i vasker og vaskemaskin også gjelde. Anonymkode: 58a88...30e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 I dusjen kan det være sopp som bli rødlig, da må du vaske oftere😉 Har huset offentlig vannverk, eller privat? Anonymkode: f93ed...9b3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Barnet mitt har et oppheng til leker i dusjen som er hvit med lommer og den har blitt helt rød nå og i hjørnene i dusjen ligger det igjen røde flekker. leiligheten som jeg leier vet jeg står på leire grunn og jeg mistenker at vannet ikke er helt rent da og at misfargingen kommer av dette. Er det farlig? Alle grønne plantene mine dør også så jeg har nå undersøkt angående dette og at plantene rett og slett ikke liker vannet. Hva gjør jeg? Kan jeg koke vannet og avkjøle det før jeg vanner plantene? Er det farlig på sikt å drikke dette? Anonymkode: 983a0...a39 Da har du nok alunskifer i vannet. Da er det et filter du må skifte på vannpumpa. Når det har blitt så ille , ligger det nå i rørene og bør da en periode bytte mange filter til det blir rent igjen Har leid bolig med det og har det i boligen jeg bor i nå. Er ikke farlig da. Men kan farge klesvask ol. Det hvite tøyet Anonymkode: 47df4...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå