AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Hei jeg og mannen har vært sammen i 7 år. Har 2 barn sammen og lever ett veldig fint liv sammen. Noe jeg synes ikke er så fint er den fraværende kontakten med svigerfamilien. Dem bor ca 10 timer unna med bil. Vi har pleid ca 1-3 ganger i året å besøkt dem i ferier men dem kommer svært sjeldent å besøker oss. Vi har jevnlig sendt dem bilder av oss og barnebarna men får ingen respons i retur. Ikke engang ett lite "savner dere".. Vi begynner virkelig å lure på om dem kanskje ikke ønsker å ha kontakt med oss? Er vi til bry når vi besøker dem? Så det jeg egentlig lurer på her er hvordan kan vi få mer kontakt med dem? Føler vi egentlig har prøvd mye siste årene uten å få så mye respons i retur. Det skal sies at jeg og mannen min er 29 og 30 år. Svigers er rundt 55 begge to, spreke folk som jobber turnusjobber (vi vet også at dem har mye ferier iløpet av året men prioriterer aldri å besøke oss) Anonymkode: eed2e...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Hvor ofte ringer mannen din og snakker med sine foreldre? Inviterer han dem.på besøk? Vil han ha mer kontakt, må han ta kontakt oftere. Anonymkode: bbde7...28f 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 Mannen min ringer ca en gang i mnd til foreldrene sine, men det er alltid han som står for praten.. dem virker totalt uinteressert.. Jada vi inviterer Anonymkode: eed2e...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Din mann får ringe og ta opp temaet. Si at han lurer på om de er interessert i å komme mer på besøk. Dersom de fortsatt ikke tar kontakt så har han svaret sitt. Anonymkode: bb759...5c6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Din mann får ringe og ta opp temaet. Si at han lurer på om de er interessert i å komme mer på besøk. Dersom de fortsatt ikke tar kontakt så har han svaret sitt. Anonymkode: bb759...5c6 Mannen min er så konfliktsky som det er mulig å få det, så det å spørre dem rett ut kommer han aldri til å gjøre. Jeg har tenkt på om vi kanskje skal slutte å sende bilder og slutte å ringe for å se om dem kanskje tar mer kontakt? Kan dem være "mettet" av den kontakten vi gir dem? Anonymkode: eed2e...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå