AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Der jeg jobber er det vanlig at vi samler inn penger til gave, når det er noen som fyller rundt år, gifter seg, osv. På andre arbiedsplasser er jeg vant til at man foreslår et beløp, men her gjør man aldri det. Jeg er ganske ny her, så jeg kjenner ikke folk så godt, og har derfor gitt små beløp og ikke tenkt så mye på det. Nå skal imidlertid en i avdelingen gå av med pensjon, og det er en jeg har jobbet tett sammen med. Jeg ANER ikke hva som er vanlig å gi. Vet dette er et tullete spørsmål å stille her, og at jeg bare bør spørre noen, men jeg vil gå litt forsiktig frem, siden jeg er ny. Greia er at jeg gjerne vil gi en god sum, men blir det feil eller rart hvis jeg gir for mye?? Hva er for mye?? Ville bare satt pris på å høre hva som er vanlig andre steder. Anonymkode: 9d735...b15
svartkatt Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Du må jo spørre de når du er ny. Det er jo nå det er naturlig å spørre og bli kjent med hva som er vanlig der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå