Gå til innhold

Hvor får man svar - Aleris

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var på en undersøkelse hos Aleris og tok MR dagen etterpå. Dette er nå over 2 uker siden. Har sett inne på evidia og det står bare «rapport er ikke klar». Vet noen hvordan man blir kontakten av legen som sendte henvisning? Ringer de? Eller finner man svarene noe annet sted?. Begynner å bli litt utålmodig og trodde kanskje det gikk litt fortere siden jeg betalte i dyre dommer 😅

Anonymkode: 89d56...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må be om det og det kommer på pasientpost. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det i digipost.

Anonymkode: 026da...10d

AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (4 minutter siden):

Du må be om det og det kommer på pasientpost. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk det i digipost.

Anonymkode: 026da...10d

Ah, så legen går gjennom og sender resultatet på Digipost? Jeg fryktet at jeg kanskje ble kalt inn på en ny time for å få svaret og måtte betale nye 2000 for dette 😅

AnonymBruker
Skrevet

Rapporten kommer opp når du logger deg inn noen dager etter den er sendt til legen som henviste deg. Det er for at legen skal ha mulighet til å ta kontakt med deg ved alvorlige funn før du leser det selv. De har derfor en automatisk forsinkelse der. 

Anonymkode: e7df0...37f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Rapporten kommer opp når du logger deg inn noen dager etter den er sendt til legen som henviste deg. Det er for at legen skal ha mulighet til å ta kontakt med deg ved alvorlige funn før du leser det selv. De har derfor en automatisk forsinkelse der. 

Anonymkode: e7df0...37f

Det gir mening! Takk for svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...