Gå til innhold

Hvordan hinte til slikking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 13.27):

Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag?

Anonymkode: 80657...197

"SLIKK MEG!!!!!"

Det gjør susen 🙂

Anonymkode: 3b59d...dc6

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 23.02):

"SLIKK MEG!!!!!"

Det gjør susen 🙂

Kjøp olje legg opp til massasje med oral. Se hvor lang tid før det blir orgasme 

Skrevet
forrvirret mann skrev (17 minutter siden):

Kjøp olje legg opp til massasje med oral. Se hvor lang tid før det blir orgasme 

Slikk meg

Skrevet
TomSawyer skrev (På 15.4.2024 den 16.39):

Ja ta tak i øret hans og se han rett inn i øynene så sier du- Nå skal du være flink gutt og slikke fitta mi til jeg kommer hardt og leenge i munnen din.

Øke det voldtekt da? Etter samtykkeregelen. Moralsk sett???

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 23.02):

"SLIKK MEG!!!!!"

Det gjør susen 🙂

.

Endret av A new man
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 13.27):

Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag?

Anonymkode: 80657...197

Dytt han på rygg og sett deg på han 😛 nei da, men om du synes det er vanskelig å ta det opp kan du jo f.eks ri han og etterpå legge deg sånn til rette at det er naturlig for han å bøye seg over mens du gir han en BJ? 

Anonymkode: 8cb24...290

AnonymBruker
Skrevet

Enten er du incel eller så slikker du!

Med en bestemt tone

Anonymkode: 1d309...a5f

AnonymBruker
Skrevet

Den første jeg slikket, la seg bare i 69, og jeg har elsket det siden. Nå knuller jeg ingen uten å ha slikket de, hvis de ikke protesterer selvsagt.

Anonymkode: d2e23...6d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...