TomSawyer Skrevet 15. april 2024 #21 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag? Anonymkode: 80657...197 Ja ta tak i øret hans og se han rett inn i øynene så sier du- Nå skal du være flink gutt og slikke fitta mi til jeg kommer hardt og leenge i munnen din.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #22 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vil anbefale deg å ta gode råd fra gamle gubber her med en klype salt. Å sende en mld med et dirty bilde og tekst som 'kom og spis fitta mi" har alltid fungert her. Anonymkode: a1b14...1fa Hvor fant du den oppfordringen? I eget hode? Jeg har lest alle innlegg før din post og ingen skriver noe slikt. Anonymkode: 2d5cf...320
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #23 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor fant du den oppfordringen? I eget hode? Jeg har lest alle innlegg før din post og ingen skriver noe slikt. Anonymkode: 2d5cf...320 OK, skjønner! Det er du selv som er den gamle gubben. Tragisk i grunnen å oppfordre til slikt. Anonymkode: 2d5cf...320
K.B. Skrevet 15. april 2024 #24 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag? Anonymkode: 80657...197 Nå høres jeg ut som en hulemann, men nybarbert og bena fra hverandre gjør susen for meg..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #25 Skrevet 15. april 2024 K.B. skrev (4 minutter siden): Nå høres jeg ut som en hulemann, men nybarbert og bena fra hverandre gjør susen for meg.. Det gjør susen for meg også, men det hjelper nok ikke TS. Hvis han hadde vært ivrig på å slikke så hadde det ikke vært noe problem i første omgang. Hun får bare si hva hun ønsker og håpe det beste. Anonymkode: 099e2...f9f 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #26 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil anbefale deg å ta gode råd fra gamle gubber her med en klype salt. Å sende en mld med et dirty bilde og tekst som 'kom og spis fitta mi" har alltid fungert her. Anonymkode: a1b14...1fa Det er du som høres ut som en gammel gubbe/gris. Det er ingen menn som oppfører seg sånn lenger. Anonymkode: a6296...331 1
Geojak Skrevet 15. april 2024 #27 Skrevet 15. april 2024 (endret) Når dere er «i gang» hvisk opphisset i øret hans, «kan du slikke meg?” Kona gjorde det i vår «begynnelse» funket fint hos oss. Jeg hadde jo lyst til det, men var usikker på om hun ønsket det den gangen. Den lille beskjeden i øret var alt jeg behøvde for å gå ned på henne. Ingen av oss har siden angret på det 🥰 Endret 15. april 2024 av Geojak 1
oslom Skrevet 16. april 2024 #28 Skrevet 16. april 2024 Mange her som tydeligvis mener at alt er så lett å si fordi man har sex. Tull. Det er det ikke nødvendigvis av flere grunner. Forsøker skyv han ned, dytt han på plass. Kanskje han er usikker på om du vil / liker det? Alternativt sug han litt, så over i 69?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #29 Skrevet 16. april 2024 Har du prøvd å ta initiativ til å gi han oralsex? Vi kommer alle fra forskjellig bakgrunn, denne mannen har kanskje møtt på mange kvinner som ikke gir oralsex og har derfor sluttet selv. Kanskje er det dårlige erfaringer, vanskelig å si. Etter å ha gitt min nåværende kjæreste oralsex jevnlig i noen måneder tok jeg det opp, muntlig og ganske rolig. Etter det tok det ikke lang tid før det snudde. Kjæresten min hadde noen gode grunner, uten at jeg trenger å gå inn på hvorfor det var vanskelig. Kommunikasjon løste det. Rett og slett. Etter å ha datet litt er det helt normalt å ta opp preferanser om det er noe som mangler, for å finne ut hvorfor, og om det kan løses. Anonymkode: 9e784...d4a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #30 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 13.27): Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag? Anonymkode: 80657...197 Bare å si du liker å bli slikket, og spør om han har lyst? Anonymkode: 569a6...3fa
Sander33 Skrevet 16. april 2024 #31 Skrevet 16. april 2024 Bare å si «nå er det slikke uken!» Ikke hint. Vær direkte
sicario Skrevet 16. april 2024 #32 Skrevet 16. april 2024 oslom skrev (1 time siden): Mange her som tydeligvis mener at alt er så lett å si fordi man har sex. Tull. Det er det ikke nødvendigvis av flere grunner. Forsøker skyv han ned, dytt han på plass. Kanskje han er usikker på om du vil / liker det? Alternativt sug han litt, så over i 69? Å «skyve jenta ned og dytte henne på plass» tror jeg sjelden er den beste veien å gå om man ønsker oralsex. Da stemmer jeg heller på å fortelle hva man ønsker. Hvorfor er det ikke lett å si hva man liker og ønsker av sex? Det trenger ikke være Vanskligere en å fortelle hva man vil ha til middag. 1
oslom Skrevet 16. april 2024 #33 Skrevet 16. april 2024 sicario skrev (Akkurat nå): Å «skyve jenta ned og dytte henne på plass» tror jeg sjelden er den beste veien å gå om man ønsker oralsex. Da stemmer jeg heller på å fortelle hva man ønsker. Hvorfor er det ikke lett å si hva man liker og ønsker av sex? Det trenger ikke være Vanskligere en å fortelle hva man vil ha til middag. Det sa jeg ikke heller... Les igjen 😉
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #34 Skrevet 16. april 2024 oslom skrev (1 time siden): Det sa jeg ikke heller... Les igjen 😉 Jeg tolket det likt som @sicario, så gjerne utdyp hva du mener. Jeg fatter ikke hvordan man kan ha sex med en person, men ikke klare å snakke om sex med vedkommende. Hint er sjeldent produktivt, slik som ts ønsker råd for. Når det kommer til sex bør man kommunisere i klartekst. Det gjelder vel for det meste i all samhandling med andre. Bare tenk litt over hvordan man formulerer seg. Anonymkode: 09aa6...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #35 Skrevet 16. april 2024 Direkte. Si hva du vil at han skal gjøre. Anonymkode: 1d760...9d4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #36 Skrevet 16. april 2024 Han liker det sikkert ikke. Du får spørre rett ut. Ikke alle liker det. Anonymkode: 8aa1d...d09
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #37 Skrevet 16. april 2024 Sander33 skrev (4 timer siden): Bare å si «nå er det slikke uken!» Ikke hint. Vær direkte Her kommer slikke-uken etter blowjob-uken (som også er mensen-uken). 😂 Han er så gira på å slikke etter en ukes pause, og er ivrig på å gjengjelde etter mange herlige blowjobs.❤️ Jeg har en herlig mann. Kommunikasjon og humor er viktig synes vi 😂 Ikke hint. Si tydelig hva du vil og liker. Det er nok annet her i livet man må gjette seg frem til. Anonymkode: 1ce10...9be 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #38 Skrevet 16. april 2024 Det mest sexy som finnes: "hinting" 🤪 Anonymkode: 00559...93d
Gjest Smeltemann Skrevet 17. april 2024 #39 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 13.27): Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag? Anonymkode: 80657...197 Hvorfor ikke spørre rett ut?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #40 Skrevet 17. april 2024 Første dama jeg slikket la seg bare over i 69, og har elsket det siden den gang. Anonymkode: d2e23...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå