Gå til innhold

Hvordan hinte til slikking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag?

Anonymkode: 80657...197

AnonymBruker
Skrevet

Som mann er der rart å høre at fyren ikke automatisk gjør det, finnes knapt noe mer opphissende. Suger du da?

Du bør spørre han rett ut om han kan slikke, det er ikke så mange andre måter å gjøre det på. Evnt venter til et ikke-seksuell tidspunkt for å nevne det. 

Anonymkode: da68b...fe9

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tør du å ha sex med ham bør du tørre å snakke om sex. Bare spør rett ut om hvorfor han ikke slikker eller si at du liker å bli slikket og derfor savner det. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 09aa6...d9b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hinting funker dessverre veldig sjeldent. Isåfall må du si "Ååå, savner at noen slikker meg", for mannen kommer ikke til å skjønne om du skal jukke mot fjeset hans eller dra han ned mot skrittet ditt 

Jeg ville egentlig spurt jeg? 

Anonymkode: 6423a...516

• Liker 2
Skrevet

Si det rett ut? Dere har jevnlig sex, såpass bør dere kunne prate om 😅

Mulig han er en av de som ikke liker det og dermed ikke tilbyr. Får han munnsex av deg? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om han ikke liker å slikke.. om han liker det så er det merkelig at han enda ikke har gjort det 

Anonymkode: 59769...d03

AnonymBruker
Skrevet

Hinte?😅 hva er så vanskelig med å prate med han?

Anonymkode: 130b9...045

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har datet en fyr i en mnd tid nå. Han slikker meg ikke og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Nå har vi jo hatt sex såpass mange ganger at jeg synes det ville vært naturlig at han forsøkte. Er ikke noe galt med verken utseende eller lukt. Alle andre jeg har vært med har elsket det. Litt Sårt og vet ikke hvordan jeg skal si ifra uten at det blir kleint. Forslag?

Husker du hvordan de andre gikk frem, før de slikket deg? Jeg vedder begge ballene på, at de karene kommuniserte med deg. For de som elsker å slikke, så er deres første og største ønske som blir nevnt først før sex😅

Jeg tror han er like sjenert som deg, for da blir både spørsmål og smalltalk kleint.. Ikke noe galt i å være sjenert heller, for det finnes andre muligheter å kommunisere på. Da kan du også prøve deg frem, og se om det blir reagert positivt eller negativt.

Et eks...  når han koser med puppene dine.. ta tak i hodet hans ømt og kjærlig, mens du skyver hodet hans bestemt men rolig nedover. I en manns tanker, går det som et lyn gjennom klar himmel.. "Woow, hun vil at jeg skal slikke henne.. herre fred og omg så heldig jeg er"❤️Da har du også gitt tydelig signal, at du elsker å bli slikket..

Mens en annen mann, vrir seg bare unna. Da har du fått svar, uten at du har gjordt noen "skade", og helt uten å ha stilt et eneste kleint spørsmål. Så det finnes muligheter uten så mye kommunikasjon.. Men husk også at god kommunikasjon løser ofte mistakelser og misforståelser.. Jeg synes god kommunikasjon er super sexy.. da har man så mye bedre samvittighet at man ikke gjør noe galt😉Du kan gi samtykke om samleie og slikking, kanskje han skjønner hintet ditt bedre da?😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Bare å foreslå litt oralt, ikke verre enn det.  Det er vel ganske vanlig måte å ha sex på?  Og så er det kjønnsnytralt 😀 Burde absolutt være i tiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi menn tar ikke hint, ta tak i hodet og før det mellom beina !

Anonymkode: ccca9...81f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Sexlivet blir sjelden bra om det består av hint. Må kunne kommunisere, han er ingen tankeleser 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gå for 69!🤙

Anonymkode: 678d8...be7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er man voksen nok til å knulle og ønske og bli sleiket på tissen, så er man voksen nok til å si det også.

Slutt med forsøkene på hinting. Vær tydelig på hva du liker.

Anonymkode: 95e04...61e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kanskje han er forsikitg mht smittefare?

ellers kan du jo stønne og si "åh! slikk fitta mi!" eller "mmm, vil du smake?"

Anonymkode: 8878a...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

100 kroner på at han ikke liker det. Dette er så basic, så det er ikke noe man må snakke om eller be om. 

Anonymkode: 4b211...6b0

• Liker 8
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legg deg på rygg. Spre beina og trekk knærne høyt opp og til siden. Så sier du: "SLIKK MEG!"

Ikke kleint i det hele tatt. Tro meg!

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (6 minutter siden):

Legg deg på rygg. Spre beina og trekk knærne høyt opp og til siden. Så sier du: "SLIKK MEG!"

Hvis kan ikke har lyst blir det litt kleint, vel.

Anonymkode: 099e2...f9f

• Liker 2
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis kan ikke har lyst blir det litt kleint, vel.

Anonymkode: 099e2...f9f

Kleint blir det først om han spør: "Hvor?"

Slikking, gå ned på, suge, smake på. Slike ting hører med i et helt vanlig sexliv. Om han ikke vet det ennå, så vil han komme til å bli takknemlig for at du introduserer ham for det. Og om det blir dere i uoverskuelig framtid, så tipper jeg du vil bli grunnleggende misfornøyd fordi du mangler noe som tydeligvis er viktig for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å ta gode råd fra gamle gubber her med en klype salt.

Å sende en mld med et dirty bilde og tekst som 'kom og spis fitta mi" har alltid fungert her.

Anonymkode: a1b14...1fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...