Harehopp33 Skrevet 9. oktober 2025 #161 Skrevet 9. oktober 2025 (endret) Synd å si det men dette stakkars barnet får nok en del issues i tenårene og voksen alder. Og det er ene og alene pga av oppveksten . Værste jeg har sett. La barnet være barn! Endret 9. oktober 2025 av Harehopp33 13
Lotte-Mei Skrevet 9. oktober 2025 #162 Skrevet 9. oktober 2025 Syntes visst det var trist at Troy stengte kommentarfeltet, for plutselig var hun inne på hans nyeste innlegg som omhandler SE og kommenterte om saken fra i går. Bevares... Stakkars barn som vokser opp i denne influenserbobla 🥹 18
Hallepalle2 Skrevet 9. oktober 2025 #163 Skrevet 9. oktober 2025 Hermines skrev (2 timer siden): Hun røpet jo sitt eget navn når hun kommenterte i kommentarfeltet. Og han stengte kommentarfeltet for å forhindre det. Jeg sier bare hva jeg mener, noen må tydligvis beskyttes mot seg selv (og ikke minst fortjener ikke barnet enda mer hets). 7 2
Kjempeliten Skrevet 9. oktober 2025 #164 Skrevet 9. oktober 2025 Lotte-Mei skrev (23 minutter siden): Syntes visst det var trist at Troy stengte kommentarfeltet, for plutselig var hun inne på hans nyeste innlegg som omhandler SE og kommenterte om saken fra i går. Bevares... Stakkars barn som vokser opp i denne influenserbobla 🥹 Herregud, desperat. 7
Harlekin Skrevet 9. oktober 2025 #165 Skrevet 9. oktober 2025 (endret) Kjempeliten skrev (17 minutter siden): Herregud, desperat. Hun virker ikke god. Jeg så de siste reelsene hennes på Instagram, jeg har ikke sett på maken! Nå skal hun tydeligvis ta Henrik Troy. Endret 9. oktober 2025 av Harlekin 13
Durancell Skrevet 9. oktober 2025 #166 Skrevet 9. oktober 2025 Hun skjønner virkelig ingenting. Tar null selvkritikk. Fine lepper da🦆👄 2
Lotte-Mei Skrevet 9. oktober 2025 #167 Skrevet 9. oktober 2025 Durancell skrev (6 minutter siden): Hun skjønner virkelig ingenting. Tar null selvkritikk. Fine lepper da🦆👄 Hun har visst fått blod på tann, gir seg ikke med å kommentere (på det innlegget som slett ikke er "hennes"). Det er trist å se hvordan den influensabobla tykner seg til, piggene kommer ut og prøver å slå tilbake på en patetisk måte - istedet for å prøve å ta til seg fornuft 🙈 Men alt er vusst mobbing i den verdenen der, ihvertfall alt som ikke er heiarop og suss & klem 7
Tigerfrue Skrevet 9. oktober 2025 #168 Skrevet 9. oktober 2025 Er så enig om det som er skrevet om denne damen....... ikke god...... og stakkars barn som blir utlevert slik, og som jeg har forstått, blir også fortalt at han er mye flinkere, smartere, ett bedre menneske mm, enn alle andre barn. Nå er hun vistnok ute igjen på Insta, der hun bla kaller Troy en kriminell overgriper 🙄 .....sjokkert jeg.... Håper virkelig at dette blir fanget opp av feks debatten på NRK, og blir satt søkelys på. Og så lurer jeg også oppriktig på..... hvem er disse menneskene som ser dette på tik tok og insta, og som følger med på ett BARN...... og kommenterer..... de er jo ikke helt gode de heller, mener jeg....... nei, dette er bare sykt. 15 9
Cyndaquil Skrevet 9. oktober 2025 #169 Skrevet 9. oktober 2025 Er foresten en egen tråd om henne i rampelyset forumet 2 1
Vintermåne Skrevet 9. oktober 2025 #171 Skrevet 9. oktober 2025 Lillemy_87 skrev (1 minutt siden): "Venn" fra PST🤣 🤣🤣🤣🤣 hun har levd sånn i åresvis- later som hun er rik og lever et jetset liv 🙈 det er superkleint!! Hadde det bare vært seg selv hun dreit ut, men dessverre går alle løgnene og late-som livet også i stor grad utover ungene hennes 🥺 25
Vintermåne Skrevet 9. oktober 2025 #173 Skrevet 9. oktober 2025 Xstrella skrev (33 minutter siden): Dette er greit? Hva da? 1
Xstrella Skrevet 10. oktober 2025 #174 Skrevet 10. oktober 2025 Vintermåne skrev (16 timer siden): Hva da? Denne influenceren som bruker barnet som inntekt.
Hallepalle2 Skrevet 10. oktober 2025 #175 Skrevet 10. oktober 2025 Xstrella skrev (1 time siden): Denne influenceren som bruker barnet som inntekt. Hele diskusjonen går vel ut på at det ikke er greit. 8 5
Sol Rampelyset Skrevet 10. oktober 2025 #176 Skrevet 10. oktober 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. videre diskusjon om Kristin Valen skal gjøres i hennes tråd. Sol, admin.
mariie Skrevet 20. oktober 2025 #177 Skrevet 20. oktober 2025 hvem er damen som ønsker seg tv og barnestæsj?
Durancell Skrevet 20. oktober 2025 #178 Skrevet 20. oktober 2025 mariie skrev (27 minutter siden): hvem er damen som ønsker seg tv og barnestæsj? Tror det er Karianne Vilde Spetalen 2
Spania33 Skrevet 20. oktober 2025 #179 Skrevet 20. oktober 2025 mariie skrev (1 time siden): hvem er damen som ønsker seg tv og barnestæsj? Karianne Spetalen ønsker seg barnestoler og vogn. Og så parioderer Henrik Troy innlegget til KS med å ønske seg en TV. 7
Diamant20 Skrevet 20. oktober 2025 #180 Skrevet 20. oktober 2025 Spania33 skrev (8 timer siden): Karianne Spetalen ønsker seg barnestoler og vogn. Og så parioderer Henrik Troy innlegget til KS med å ønske seg en TV. Det er faktisk veldig uvanlig å ha egen vogn på hytta altså. Spesielt når det ikke virker som det skal være en enkel sovevogn fra finn, men en ny vogn (dermed dyrt). De færreste påkoster seg to vogner for å ha en på hytta altså. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå