Hermines Skrevet 8. oktober 2025 #141 Skrevet 8. oktober 2025 Durancell skrev (2 timer siden): Han har slått av kommentarfeltet Hun var hvertfall aktiv. Truet med at hun hadde anmeldt han for hatefulle ytringer etc. Hun moren er helt gal! Hun mener at alle som er negative , er bare misunnelige, eller forstår ikke hvor mye sønnen L setter på dette livet. Hvor mye han liker å lage disse videoene, og hun bare hjelper han.. Jeg syns så synd på denne gutten som må være mammas beste venn, og som må leve opp til et narrativ hun har laget av hvordan han er som menneske. Tenk å være 6-7år og allerede må leve et "influenser-liv". 27 1 3
Durancell Skrevet 8. oktober 2025 #143 Skrevet 8. oktober 2025 Hermines skrev (11 minutter siden): Hun var hvertfall aktiv. Truet med at hun hadde anmeldt han for hatefulle ytringer etc. Hun moren er helt gal! Hun mener at alle som er negative , er bare misunnelige, eller forstår ikke hvor mye sønnen L setter på dette livet. Hvor mye han liker å lage disse videoene, og hun bare hjelper han.. Jeg syns så synd på denne gutten som må være mammas beste venn, og som må leve opp til et narrativ hun har laget av hvordan han er som menneske. Tenk å være 6-7år og allerede må leve et "influenser-liv". Han har lagt ut hvorfor han måtte slå av kommentarfeltet nå ser jeg. Den dama er nok ikke helt bra. Kanskje barnevernet burde vært involvert. 15 2
Durancell Skrevet 8. oktober 2025 #144 Skrevet 8. oktober 2025 Maskopi skrev (1 minutt siden): Herregud, hun er helt latterlig. Håper barnevernet tar et hjemmebesøk. 12 4
loffen Skrevet 8. oktober 2025 #145 Skrevet 8. oktober 2025 Det der er noe av det verste jeg har sett! 😩 17
Melus Skrevet 8. oktober 2025 #146 Skrevet 8. oktober 2025 loffen skrev (7 minutter siden): Det der er noe av det verste jeg har sett! 😩 Enig. 4
Harehopp33 Skrevet 8. oktober 2025 #147 Skrevet 8. oktober 2025 Melus skrev (4 minutter siden): Enig. Jeg trodde dere mente Kristian Valen og skjønte ikke😅 9
Paulinetta Skrevet 8. oktober 2025 #148 Skrevet 8. oktober 2025 Jeg er tom for ord, jeg har aldri sett liknende! 8
oss-to Skrevet 8. oktober 2025 #149 Skrevet 8. oktober 2025 (endret) Endå ein gong set Henrik Troy barneeksponering på dagsorden 🙌🙌🙌. Eg håpar tida endeleg er inne for å ta denne viktige debatten – om born si rett til privatliv på sosiale medium. Lat oss stå saman og støtte kampen for at born skal få vekse opp utan å bli eksponert på nett !. Endret 9. oktober 2025 av oss-to Tok vekk bildet då eg ikkje vil generere til kontoen hennar. 33
loffen Skrevet 8. oktober 2025 #150 Skrevet 8. oktober 2025 Altså for et nek! Også mener hun det er Troy som er farlig og creepy? 37 1
oss-to Skrevet 8. oktober 2025 #151 Skrevet 8. oktober 2025 Hermines skrev (8 timer siden): Hun var hvertfall aktiv. Truet med at hun hadde anmeldt han for hatefulle ytringer etc. Hun moren er helt gal! Hun mener at alle som er negative , er bare misunnelige, eller forstår ikke hvor mye sønnen L setter på dette livet. Hvor mye han liker å lage disse videoene, og hun bare hjelper han.. Jeg syns så synd på denne gutten som må være mammas beste venn, og som må leve opp til et narrativ hun har laget av hvordan han er som menneske. Tenk å være 6-7år og allerede må leve et "influenser-liv". Ho seier ho har anmeldt han. Dette er jo galskap. Ho burde vore anmeldt for eksponering av barn,barnearbeid og krenking av barnets privatliv. 31
Lotte-Mei Skrevet 8. oktober 2025 #152 Skrevet 8. oktober 2025 Hadde aldri hørt om dette mennesket før jeg leste på siden til Troy, og trodde som en del andre at dette var "tullestrek". Men så kom damemenneske på banen i kommentarfeltet, med etterhvert rimelig "høylytt prat", anmeldelse og et kobbel med paragrafer han brøt, og djisssus...😱 Tror hun må må misforstått en del ting, først og fremst hvem som vil barns beste, og motsatt. Og så skrev noen i kommentarfeltet at sønnen aldri hadde fått godteri for det var gift. Djisssus en gang til...😱 Så dukket det opp et bilde av damemennesket her inne, og nok en djisssus...😱 Det er vel ikke fritt for diverse injeksjoner i dette ansiktet og alt "smøreriet til pynt" i tillegg. Jeg tror nu ihvertfall at det å spise godteri er mye sunnere enn alt dette, tross alt 🤭 Fatter ikke at det ikke blir tatt tak i dette med å "selge sine barns oppvekst". Skremmende 🫣 15
Cyndaquil Skrevet 8. oktober 2025 #153 Skrevet 8. oktober 2025 Hermines skrev (8 timer siden): Hun var hvertfall aktiv. Truet med at hun hadde anmeldt han for hatefulle ytringer etc. Hun moren er helt gal! Hun mener at alle som er negative , er bare misunnelige, eller forstår ikke hvor mye sønnen L setter på dette livet. Hvor mye han liker å lage disse videoene, og hun bare hjelper han.. Jeg syns så synd på denne gutten som må være mammas beste venn, og som må leve opp til et narrativ hun har laget av hvordan han er som menneske. Tenk å være 6-7år og allerede må leve et "influenser-liv". Man ser på videoene hennes at hun bruker han mer som «bestevenn» og opplevelsekompis og at de drar på dates. Toxic Mom. Enn et normalt sunt mor-sønn forhold og gi han er barndom med vanlige vennskap. Hun skryter han oppi himmelen hele tiden og at han er så mye bedre enn andre . Hvor i all verden blir far av? 21 3
Kinder Skrevet 8. oktober 2025 #154 Skrevet 8. oktober 2025 oss-to skrev (53 minutter siden): Endå ein gong set Henrik Troy barneeksponering på dagsorden 🙌🙌🙌. Eg håpar tida endeleg er inne for å ta denne viktige debatten – om born si rett til privatliv på sosiale medium. Lat oss stå saman og støtte kampen for at born skal få vekse opp utan å bli eksponert på nett !. Jeg er faktisk oppriktig sjokkert. Jeg fikk opp noe innlegg om denne sønnen hennes tilfeldigvis på et eller annet sosial medier for ikke så lenge siden, da satt han vel i en taxi i London eller noe. Kjente igjen sønnen grunnet teksten på bildene Henrik la ut fra kontoen til moren, var helt lik på bildet jeg hadde sett tidligere. Jeg trodde da det bare var tull, og at bildet var noe AI-generert opplegg. Jeg innser nå at jeg er alt for naiv i forhold til hva foreldre vil utsette barna sine for, bare for å tjene penger. 14 3
Durancell Skrevet 9. oktober 2025 #155 Skrevet 9. oktober 2025 Den dama der er psyk. Tror all innsprøytinga i ansiktet har gått til hodet på henne. Hun har kontaktet advokaten sin🤭 Den er så oppbrukt. 12
Hallepalle2 Skrevet 9. oktober 2025 #156 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg syns det er feil at dere røper navnet når Troy selv anonymiserer det. Dere skaper bare mer trafikk til kontoen. Jeg hadde aldri hørt om denne personen før jeg leste om henne her. 7 2
Kjempeliten Skrevet 9. oktober 2025 #157 Skrevet 9. oktober 2025 Maskopi skrev (16 timer siden): Asså disse influenserne tåler ingenting. De kan jo ikke ha det bra med seg selv når de klikker og griner for alt. Høres ikke ut som et trivelig "yrke". Tenk om den perfekte bobla sprekker.... 18 1
Hermines Skrevet 9. oktober 2025 #158 Skrevet 9. oktober 2025 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Jeg syns det er feil at dere røper navnet når Troy selv anonymiserer det. Dere skaper bare mer trafikk til kontoen. Jeg hadde aldri hørt om denne personen før jeg leste om henne her. Hun røpet jo sitt eget navn når hun kommenterte i kommentarfeltet. 15 2
Kollontaj Skrevet 9. oktober 2025 #159 Skrevet 9. oktober 2025 Det fremstår veldig langt unna friskt det som kommuniseres fra denne dama. 10 1
Parv Skrevet 9. oktober 2025 #160 Skrevet 9. oktober 2025 Veldig glad for at dette blir satt fokus på. Dessverre så denne influenceren innlegget til Henrik Troy som en strålende mulighet til å få enda mer oppmerksomhet både rundt seg selv og dermed også barnet sitt. Hun er ikke et spesielt kjent navn og har heller ikke veldig mange følgere på Some, så her er det bra Henrik stengte kommentarfeltet så hun ikke fikk mer oppmerksomhet enn nødvendig. Jeg ble både trist og sint da jeg kikket innom profilen til denne moren. Det er hårreisende og kritikkverdig å se hvordan hun ukritisk eksponerer barnets barndom på den måten. Hun tillegger ham press og forventninger en sjuåring aldri skal måtte stå overfor. For all del - front gjerne et kosthold uten sukker og tilsetningsstoffer, men hold resten av barnets oppvekst privat. At barnet får smake en is eller litt smågodt i løpet av barndommen er langt mindre skadelig enn det hun holder på med her. At hun ikke greier å se hvordan hun risikerer barnets psykiske helse og sikkerhet på den måten er for meg helt utenkelig.. 9 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå