ROY86 Skrevet 8. juli #81 Skrevet 8. juli Sinccis skrev (5 minutter siden): Forsåvidt enig. Hvorfor f.eks. kun parodiere CBE når fruemannen er minst like parodibar 😅 Fordi ingen vet hvem han er, han var en middelmådig fotballspiller og har veldig få følgere på SoMe. 25
mammams Skrevet 8. juli #82 Skrevet 8. juli plomman skrev (5 timer siden): Har skjønt at Henrik er populær her inne, men jeg synes fyren har begynt å oppføre seg mer og mer som Mads Hansen. Hva er greia med at menn legger seg etter jenter og damer i sosiale medier 90% av tiden egentlig? Synes det begynner å bli tragisk. Er han så på de kvinnelige profilene? Da oppfatter og ser jeg noe annet enn deg. Innlegg om Bertrand-Larsen, Sebastian Solberg, mr pilot aka mr Nygaard, Durek og den norske Fabioen, Lasse nå sist. Hvordan du ser 90% i favør kvinner forstår jeg ikke..? 30 15
Trubadur Skrevet 20. juli #83 Skrevet 20. juli plomman skrev (På 8.7.2025 den 18.31): Har skjønt at Henrik er populær her inne, men jeg synes fyren har begynt å oppføre seg mer og mer som Mads Hansen. Hva er greia med at menn legger seg etter jenter og damer i sosiale medier 90% av tiden egentlig? Synes det begynner å bli tragisk. Sebastian Solberg, Lasse Matberg, LKE, Atle Pettersen, Sjaman Durek.. Ser ikke det du ser. Mads Hansen har vel spilt fotball med LKE, regner med det er derfor han ikke rører CBE 13 6
Glufseguri Skrevet 20. juli #84 Skrevet 20. juli Trubadur skrev (2 timer siden): Mads Hansen har vel spilt fotball med LKE, regner med det er derfor han ikke rører CBE Redd for bilen sin sikkert 15 4
Trubadur Skrevet 20. juli #85 Skrevet 20. juli Glufseguri skrev (1 time siden): Redd for bilen sin sikkert Haha, med rette! 1
Vintermåne Skrevet 20. juli #86 Skrevet 20. juli Trubadur skrev (4 timer siden): Sebastian Solberg, Lasse Matberg, LKE, Atle Pettersen, Sjaman Durek.. Ser ikke det du ser. Mads Hansen har vel spilt fotball med LKE, regner med det er derfor han ikke rører CBE Og nå- Frank Løke 😅😅 10 1 1
Trubadur Skrevet 20. juli #87 Skrevet 20. juli Vintermåne skrev (5 minutter siden): Og nå- Frank Løke 😅😅 Noe så flaut 🙈 4
Vintermåne Skrevet 20. juli #88 Skrevet 20. juli Trubadur skrev (4 minutter siden): Noe så flaut 🙈 Jaaaaaa - så ille 🙈 jeg har ikke ord….. 3 1
Zooli Skrevet 23. juli #89 Skrevet 23. juli Hvem er det Henrik prater om nå? I instainnlegget idag. En mamma som gjør en historia av at datteren evt har leukemi, men så har hun jo ikke det. 1
Sinccis Skrevet 23. juli #90 Skrevet 23. juli Zooli skrev (22 minutter siden): Hvem er det Henrik prater om nå? I instainnlegget idag. En mamma som gjør en historia av at datteren evt har leukemi, men så har hun jo ikke det. Henne her. Hun må ta pause fra Snapchat nå fordi folk er så slemme som kritiserer henne for eksponering av barna der 😩 Hun forteller i neste story at hun nå fortsetter eksponeringen, jeg mener delingen, kun på Instagram hvertfall frem til oktober, etter det kanskje hun er klar for Snapchat igjen 😩 6 1
Zooli Skrevet 23. juli #91 Skrevet 23. juli Sinccis skrev (27 minutter siden): Henne her. Hun må ta pause fra Snapchat nå fordi folk er så slemme som kritiserer henne for eksponering av barna der 😩 Hun forteller i neste story at hun nå fortsetter eksponeringen, jeg mener delingen, kun på Instagram hvertfall frem til oktober, etter det kanskje hun er klar for Snapchat igjen 😩 Ok takk.
Era Vulgaris Skrevet 23. juli #92 Skrevet 23. juli Sinccis skrev (1 time siden): Henne her. Hun må ta pause fra Snapchat nå fordi folk er så slemme som kritiserer henne for eksponering av barna der 😩 Hun forteller i neste story at hun nå fortsetter eksponeringen, jeg mener delingen, kun på Instagram hvertfall frem til oktober, etter det kanskje hun er klar for Snapchat igjen 😩 Går alle disse influenserne i samme klasse på Offer-akademiet? Det er altså ingen hjemme hos disse menneskene som utleverer barna sine på det groveste for oppmerksomhet og penger. Når de får kritikk, er det null refleksjon eller selvinnsikt å spore. Det er alle andre som er slemme. Det gjør meg bare eitrende forbanna. Stakkars unger som vokser opp med dette. 23 2 12
Kollontaj Skrevet 23. juli #93 Skrevet 23. juli Sinccis skrev (1 time siden): Henne her. Hun må ta pause fra Snapchat nå fordi folk er så slemme som kritiserer henne for eksponering av barna der 😩 Hun forteller i neste story at hun nå fortsetter eksponeringen, jeg mener delingen, kun på Instagram hvertfall frem til oktober, etter det kanskje hun er klar for Snapchat igjen 😩 Skaperglede? 🫣 De har merkelige narrativ og perspektiver, disse foreldrene som driver med digital omsorgssvikt. 13 7
Donpedro Skrevet 23. juli #94 Skrevet 23. juli Hvis hun mister sin skaperglede, så er ikke det akkurat et stort tap for samfunnet. Jeg applauderer mindre skaperglede over hele fjøla! 20 9
Babushka Skrevet 23. juli #95 Skrevet 23. juli 📲 “Tenk at vi følger folk vi ikke kjenner, for å føle at vi kjenner dem, så vi kan kjøpe ting vi ikke trenger, for å ligne noen som heller ikke er sånn i virkeligheten.” 🤡 Men ja, fortell meg mer om den rabattkoden som ‘virkelig forandret livet ditt’. #influencermagic #viervelallelittmedskyldige #menjeggjordedetforhumoren 11 5
plomman Skrevet 23. juli #96 Skrevet 23. juli mammams skrev (På 8.7.2025 den 23.42): Er han så på de kvinnelige profilene? Da oppfatter og ser jeg noe annet enn deg. Innlegg om Bertrand-Larsen, Sebastian Solberg, mr pilot aka mr Nygaard, Durek og den norske Fabioen, Lasse nå sist. Hvordan du ser 90% i favør kvinner forstår jeg ikke..? Trubadur skrev (På 20.7.2025 den 19.04): Sebastian Solberg, Lasse Matberg, LKE, Atle Pettersen, Sjaman Durek.. Ser ikke det du ser. Mads Hansen har vel spilt fotball med LKE, regner med det er derfor han ikke rører CBE Dere har rett. Jeg har bare sett han legge ut om kvinner, men etter å ha bladd meg gjennom feeden hans så ser jeg at han legger ut like mye om menn. My bad! Synes likevel at han er en mindre kjent versjon av Mads Hansen og hvis han virkelig hadde hatt baller så hadde han gått etter de som ingen tør å gå etter. Det begynner å bli oppbrukt å gå etter de samme menneskene igjen og igjen. 1 2
Hedy Lamarr Skrevet 23. juli #97 Skrevet 23. juli plomman skrev (1 minutt siden): Dere har rett. Jeg har bare sett han legge ut om kvinner, men etter å ha bladd meg gjennom feeden hans så ser jeg at han legger ut like mye om menn. My bad! Synes likevel at han er en mindre kjent versjon av Mads Hansen og hvis han virkelig hadde hatt baller så hadde han gått etter de som ingen tør å gå etter. Det begynner å bli oppbrukt å gå etter de samme menneskene igjen og igjen. Oppriktig nysgjerrig: hvem er det ingen tør gå etter? Jeg følger ingen influencere så jeg har ikke peiling. 19
AprilLudgate Skrevet 23. juli #98 Skrevet 23. juli Glufseguri skrev (På 20.7.2025 den 21.41): Redd for bilen sin sikkert 😆😆😆😆 Ok, jeg ante ikke hvem Troy var før noen snakket om innlegg herforleden. Men….jeg fant det ikke hverken fugl eller fisk? Litt sånn ikke SÅ bra forsøk på å parodiere andre blanda med noen seriøse OK nok innlegg. Går jeg glipp av noe? Hedy Lamarr skrev (35 minutter siden): Oppriktig nysgjerrig: hvem er det ingen tør gå etter? Jeg følger ingen influencere så jeg har ikke peiling. Lurer på det samme 4
anno19 Skrevet 24. juli #99 Skrevet 24. juli Det er bra med kritiske røster i mot influencere som bokstavelig talt selger alt på nett. Det er ganske mange av desse influencerene som dramatiserer noe voldsomt rundt barn og svangerskap for å få inntekt. Det KAN gå galt, vi har det SÅ tøft nå, jeg er så utslitt…..osv….. Troy har rett i at det er noe Munchausen syndrom over dette - hvor mange dramatiske svangerskap, fødsler, legebesøk osv har ikke vi sett i det siste? Som merkelig nok har gått helt fint….. 12 2
enkefru Skrevet 24. juli #100 Skrevet 24. juli Hedy Lamarr skrev (På 23.7.2025 den 18.18): Oppriktig nysgjerrig: hvem er det ingen tør gå etter? Jeg følger ingen influencere så jeg har ikke peiling. Det må vel være Caroline Berg Eriksen… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå