Volvoaz1991 Skrevet 10. januar #281 Skrevet 10. januar Queen19 skrev (På 22.12.2025 den 17.29): Hennes overreaksjon var grunnen til at jeg sluttet å følge henne. Har fulgt henne pga inspirasjon i matveien, men jeg syns det var flaut hvor nær hun tok seg av en harmløs spøk. Du tror meg nok ikke, men jeg kjenner ei jente. Som gikk på ungdomsskolen med Emilie, og hun sa at Emilie var ei drittunge som ble fort hårsår. Og Skrøt av seg selv ofte. 2 2
Volvoaz1991 Skrevet 10. januar #282 Skrevet 10. januar Harnoejegvilsi skrev (På 3.12.2025 den 22.18): Jeg har fjernet mange. Har 6 stk igjen. Av de 6, er det en stor profil, som jeg utrolig nok, synes er hyggelig å følge. Resten er små profiler, uten stjerne, og uten reklame. Blir sikkert nysgjerrig innimellom, men da får jeg leve med det🤷♀️😅 Flere burde avfulgt, og særlig nå i desember, der de prakker reklame innimellom alt, og snapper febrilsk for inntjening, ellers. Emilie Nereng fy fader hadde ikke trodd det om henne, og bli så trigget over en spøk. Der kan man se altså, den søte uskyldige prinsessen hun utga seg for og være i tenårene. 5
Ninaen Skrevet 10. januar #285 Skrevet 10. januar Den videoen…herregud det var gøy 😂 #saraemiliegate 6
Volvoaz1991 Skrevet 11. januar #286 Skrevet 11. januar Jeg syns det var fint at han spøkte om VOE, den dama har tydeligvis ingen humor hennes reaksjon var tåpelig. Leste inne på diskusjon at hun har mistet subs pga utbruddet, hun burde droppe egoet og si unnskyld. Dama er 30 og oppførte seg som en fjortis, hun har blitt mer arrogant etter matboken ble en storselger. 6
Volvoaz1991 Skrevet 11. januar #287 Skrevet 11. januar Sarah93 skrev (På 23.12.2025 den 0.40): Jeg skjønner at hun ble litt irritert, for han hadde åpenbart misforstått posten hennes. Hans post fikk det til å se ut som hun snikskrøt av å være ryddig, mens hennes poeng var at hun var rotete. Han later som han skjønte det, men i den betydningen gir vitsen hans ingen mening. Det er en bagatell, men det er han som kommer «dårligst» ut av dette. Nei nei nei han satte den arrogante influenseren på plass, hun har blitt høy på pæra og trengte bli jekket ned et par hakk. Jeg var storfan av hennes blogg, men her ser man hennes virkelige personlighet. Dama er rik og populær men skal stadig prøve og fremstå som "holier than thou". 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå