Populært innlegg Roadrunner Skrevet 15. april Populært innlegg #1 Del Skrevet 15. april (endret) Kan det virkelig stemme at Henrik Troy ikke har sin egen tråd på KG? Jeg har kjørt et par søk men ikke funnet noe, så jeg tillater meg å opprette en helt egen tråd til Henrik. Som en hyllest til innleggene han støtt og stadig tar på kornet. Han har hatt flere gode poenger rundt innleggene til Caroline Berg Eriksen den siste tiden, og i dag er det også skikkelig spikeren på hodet hva gjelder Julianne "Pilotfrue" Nygård. https://www.instagram.com/henriktroy?igsh=MTFpenViYzEwMG96MQ== CBE: Endret 15. april av Roadrunner La til litt 36 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Digger han! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Han er jo virkelig SPOT ON - de aller fleste gangene! Helt gull det han driver med 👏 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Digger han! 🤩 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Spot on!👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april Forfatter #6 Del Skrevet 17. april (endret) Nå er det treningen i mørket i Sarpsborg som får oppmerksomhet Det er virkelig spot on fra godeste Henrik for tida! Endret 17. april av Roadrunner 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april Har fulgt han en stund nå og han treffer ganske ofte. En av få som det er verdt å følge. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. april Forfatter #8 Del Skrevet 17. april Me for life skrev (17 minutter siden): Har fulgt han en stund nå og han treffer ganske ofte. En av få som det er verdt å følge. Har fulgt han lenge jeg også, og absolutt en det er verdt å følge. Sammen med @FruJohansen setter de fokus på mye av det som er galt i influenserbransjen. Videoen med Pilotfrues "magiske hender" er også skikkelig on point. 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Hahaha😆treningen i mørket! 👌🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april Elsker ham! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 18. april #11 Del Skrevet 18. april Pilotfrue sin reklame for nakkemasasje-dings er priceless 🤣 Men hvilket program med Lina Myre er det han har klippet inn inni der? Merker jeg vil se hele det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. april Forfatter #12 Del Skrevet 18. april Me for life skrev (15 minutter siden): Pilotfrue sin reklame for nakkemasasje-dings er priceless 🤣 Men hvilket program med Lina Myre er det han har klippet inn inni der? Merker jeg vil se hele det. Mener programmet het noe sånt som "Da vi styrte internett"?? Mulig jeg tar feil, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april Roadrunner skrev (Akkurat nå): Mener programmet het noe sånt som "Da vi styrte internett"?? Mulig jeg tar feil, men... Takk, da skal jeg sjekke det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 23. april #14 Del Skrevet 23. april Me for life skrev (På 18.4.2024 den 13.01): Takk, da skal jeg sjekke det 😊 Det var en serie på vg. Tror tittelen stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 24. april #15 Del Skrevet 24. april Henrik Troy er fantastisk! Elsker kontoen hans! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mai Forfatter #16 Del Skrevet 16. mai 9 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai Vi trenger flere Troy og Mads Hansen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. mai #18 Del Skrevet 16. mai elskersommer skrev (2 minutter siden): Vi trenger flere Troy og Mads Hansen Troy: Ja. Mads Hansen: Nei. Mads Hansen går ofte for langt og er direkte ufin til tider. Jeg har ikke sansen for ham. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. mai #19 Del Skrevet 16. mai Hulderen skrev (1 time siden): Troy: Ja. Mads Hansen: Nei. Mads Hansen går ofte for langt og er direkte ufin til tider. Jeg har ikke sansen for ham. Nei det gjør han ikke... Hadde disse influencere tenkt seg om så hadde de sluppet å få alt på Mads sin konto 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. mai #20 Del Skrevet 16. mai elskersommer skrev (4 timer siden): Nei det gjør han ikke... Hadde disse influencere tenkt seg om så hadde de sluppet å få alt på Mads sin konto M.H bør ta CBE ei skrape og. Hun er da helt ekstrem på filterbruk og utlevering av to små som ikke vet hele Norge/verden ser på dem. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå