AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Jeg syns det er en søt serie. Liker de som er med, men Georgie irriterer meg. For en slitsom drittunge! Vet det bare er en fiktiv serie men jeg blir så engasjert haha. Hun lager kun problemer. Regner med det er en diagnose involvert. Anonymkode: 5f244...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Leste bokserien fra Pennyklubben i sin tid. Fin serie! Anonymkode: 93951...ad6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Jeg synes den er så koselig at jeg har sett 15 sesonger. Anonymkode: f7be2...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Det var bra lesestoff som 9-åring, men som voksen ser jeg jo at det bare er piss, billig drama og ei f**** av en hovedkarakter. Jeg gadd ikke mer en 3 episoder til tross for minnene. Anonymkode: 02837...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april Åh, jeg hadde gledet meg til å se denne, da jeg så på den før men ramlet av. Men det er jo ikke episode 1, sesong 1 som starter når jeg trykker på den 😩. De starter jo rett på sesong 8, og har av en eller annen grunn kalt det sesong 1.. Anonymkode: f9cb1...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april For en elendig serie.men hestene er fine da. Anonymkode: 44999...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april ER DEN PÅ NRK??? Herregud, jeg sprengte min første stasjonære PC da jeg lastet ned første episode fra limewire. Ty ❤️ Funfact: Det er Canadas serie som har flest år i produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Del Skrevet 21. april Kullsyrevann skrev (16 timer siden): ER DEN PÅ NRK??? Herregud, jeg sprengte min første stasjonære PC da jeg lastet ned første episode fra limewire. Ty ❤️ Funfact: Det er Canadas serie som har flest år i produksjon. Ja, men som jeg skrev tidligere i tråden så er det fra sesong 8 og utover på nrk 😩.Vil man se de tidligere sesongene så må man se en annen plass. Anonymkode: f9cb1...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, men som jeg skrev tidligere i tråden så er det fra sesong 8 og utover på nrk 😩.Vil man se de tidligere sesongene så må man se en annen plass. Anonymkode: f9cb1...2bf Vet du hvor man kan se de? Jeg ble sååå glad da jeg så at de hadde lagt ut Heartland som har vært en skikkelig favoritt hos meg siden det lå på Netflix for mange år siden - men ikke f om jeg begynner rett på sesong 8 😂 Anonymkode: 3cbe8...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Del Skrevet 21. april For de med VPN ligger hele serien ute på cbc.ca 😁 Anonymkode: 065df...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #11 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet du hvor man kan se de? Jeg ble sååå glad da jeg så at de hadde lagt ut Heartland som har vært en skikkelig favoritt hos meg siden det lå på Netflix for mange år siden - men ikke f om jeg begynner rett på sesong 8 😂 Anonymkode: 3cbe8...779 Nei, samme her 😂. Sendte de faktisk mail angående dette og fikk dette til svar: "Det stemmer at NRK har fått mulighet til å kjøpe visningsrettigheter fra og med den åttende produserte sesongen av Heartland. Av tekniske årsaker vises dette som sesong 1 i NRK TV, ettersom dette er den første sesongen vi viser. Vi forstår at det kan medføre litt forvirring for de seerne som kjenner til serien fra før Vi fikk ikke rettighetene til de tidligste sesongene. Vår vurdering er at det uansett ikke er vanskelig å sette seg inn i handlingen fra sesong 8 av. Serieskaperne gjør en grundig jobb med å gjenintrodusere rollefigurer og historietråder for nye seere, slik at du ikke skal føle at du har gått glipp av noe når du starter på en ny sesong." altså, det er kanskje ikke så vanskelig å sette seg inn i handlingen, men man går jo glipp av 7(!) sesonger da 😂 Anonymkode: f9cb1...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 1.01): Nei, samme her 😂. Sendte de faktisk mail angående dette og fikk dette til svar: "Det stemmer at NRK har fått mulighet til å kjøpe visningsrettigheter fra og med den åttende produserte sesongen av Heartland. Av tekniske årsaker vises dette som sesong 1 i NRK TV, ettersom dette er den første sesongen vi viser. Vi forstår at det kan medføre litt forvirring for de seerne som kjenner til serien fra før Vi fikk ikke rettighetene til de tidligste sesongene. Vår vurdering er at det uansett ikke er vanskelig å sette seg inn i handlingen fra sesong 8 av. Serieskaperne gjør en grundig jobb med å gjenintrodusere rollefigurer og historietråder for nye seere, slik at du ikke skal føle at du har gått glipp av noe når du starter på en ny sesong." altså, det er kanskje ikke så vanskelig å sette seg inn i handlingen, men man går jo glipp av 7(!) sesonger da 😂 Anonymkode: f9cb1...2bf Og det er jo så mye spennende og trivelig som skjer i de første sesongene! Hvordan skal man ellers ha bakgrunnsinformasjon for at de personene som er med i serien i sesong 8 er der?? 😅 for ikke å snakke om hestene. Jeg vil gjerne se alt på nytt igjen før jeg går i gang med sesong 8, men får vel sette meg inn i VPN da 🙈👵🏼 Anonymkode: 3cbe8...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 15.07): Det var bra lesestoff som 9-åring, men som voksen ser jeg jo at det bare er piss, billig drama og ei f**** av en hovedkarakter. Jeg gadd ikke mer en 3 episoder til tross for minnene. Anonymkode: 02837...4b3 Haha mener du Amy? Må si at hun irriterer meg hun også nå. Hun er liksom så prektig og kjedelig egentlig. Lou irriterer meg også sånn som hun styrer med disse mannfolka. Mitch som var SÅ kjekk, også vil hun ikke ha han? Hva er galt med henne? Mannen er jo nyyydelig ❤️ Anonymkode: 5f244...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå