AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Hvor vanlig er det med nevrodiversitet adhd/autisme og somatiske tilleggplager? Jeg har alltid hatt god helse og kun hatt psykiske plager, men det siste året har det endret seg. Jeg har fått leddsmerter og magesmerter ( veldig likt som pms smerter) som bare oppstår av seg selv. Stikkende smerter, brennende smerter og smerter som stråler utover fra et punkt. Som flytter på seg over hele kroppen? Jeg har alltid trodd at det er begynnende leddgikt siden det går i familien, men i den siste tiden/året har smertene begynt å forflytte seg over hele kroppen og aldri samme sted samtidig. Det endrer seg i intensitet fra å at jeg føler gangsperre som om jeg har trent til intense magesmerter/pms lignende eller ryggsmerter. Derfor tenkte jeg at det ikke kan være leddgikt likevel slik det har utviklet seg. Dessuten opplevelse av å ikke få puste. Det er utrolig slitsomt å ha det slik og jeg har mer og mer begynt å tenke at det er psykosomatisk. Jeg er i full jobb og har tenkt å fortsette med det, men akkurat nå trenger jeg en sykemelding bare for å komme til hektene. Er det flere som opplever det slik? Anonymkode: 21891...8f2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Høres ut som min kropp. Jeg ble utredet av spesialister i 2016 etter årevis med smerter, og fikk diagnosen hypermobilitetssyndrom og fibromyalgi. Anonymkode: a719d...59e 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Høres ut som min kropp. Jeg ble utredet av spesialister i 2016 etter årevis med smerter, og fikk diagnosen hypermobilitetssyndrom og fibromyalgi. Anonymkode: a719d...59e Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 21891...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå