svartkatt Skrevet 15. april 2024 #21 Skrevet 15. april 2024 Snacks, drikke, diverse.. jeg orker ikke lage så avansert mat, ellers hadde jeg nok kjøpt mer "vanlige" ting også. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #23 Skrevet 15. april 2024 Det meste av tørrvarer og sauser jeg har er fra internasjonale matbutikker. Ris, mel, pasta osv. er topp. Ellers lager vi mye japansk og koreansk mat så det går i en del gyoza/vårrullark, gochujang, miso osv. Anonymkode: 1ad68...968
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #24 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gikk innom en International matbutikk i stad, og fikk lyst til å utvide horisonten. Men jeg aner jo ikke hva jeg kan kjøpe og hvordan det brukes. Hva kjøper dere? Og til hva? Setter pris på alle tips Anonymkode: 4be8f...5b2 Store poser med linser, bønner etc.Dette brukes til gryter, supper gratenger, falafel, belgfruktboller, burgere og pålegg for å nevne noe Store poser med ris, couscous, bulgur etc. Dette brukes som tilbehør,i gryter i salater, i wraps. Tahini. Brukes til hummus, sauser/dressinger blant mer. Aviar. Bruker det som dipp, pålegg og i tomatretter. Sopp soyasaus ingen over ingen ved siden av. Store kartonger med kokosmelk. Vegeta bruker det som buljong og smak tilsett Tørket soya og tofu. Dette brukes i middagsretter, i salater og tofuen brukes også for å lage pålegg Dadler. Brukes som snacks, energibarer, smoothie,raw kaker mm. Anonymkode: b35f6...ad9
Daisy-love Skrevet 15. april 2024 #25 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samme her. Soppsoyasaus er det eneste jeg kjøper av soyasaus her i huset. Anonymkode: b5939...11d Såå god 😋 Er denne jeg bruker, bruker du samme?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #26 Skrevet 15. april 2024 Frukt, grønnsaker, nøtter, frø, ris, egg, urter og krydder. Anonymkode: afc62...fb5
applestories Skrevet 19. april 2024 #27 Skrevet 19. april 2024 Daisy-love skrev (På 15.4.2024 den 16.21): Såå god 😋 Er denne jeg bruker, bruker du samme? Jeg lette etter denne i dag, der var veldig stort utvalg, men det nærmeste jeg kom var Mushroom vegetarian sauce i samme merke. Har du smakt den? Sånt bruker å holde seg godt over utløpsdato, men tror jeg skal kjøpe en ny før jeg uttaler meg for bastant om smaken. Ser etter jeg kom på bussen at den gikk ut 28.02.2023.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #28 Skrevet 19. april 2024 applestories skrev (50 minutter siden): Jeg lette etter denne i dag, der var veldig stort utvalg, men det nærmeste jeg kom var Mushroom vegetarian sauce i samme merke. Har du smakt den? Sånt bruker å holde seg godt over utløpsdato, men tror jeg skal kjøpe en ny før jeg uttaler meg for bastant om smaken. Ser etter jeg kom på bussen at den gikk ut 28.02.2023. Den du har kjøpt er tjukkere det er ikke en soyasaus. Anonymkode: b35f6...ad9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #29 Skrevet 19. april 2024 Frukt,nøtter,sauser,grønnsaker,kjøtt,te++++++ Anonymkode: ea08e...cc1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #30 Skrevet 19. april 2024 Ingenting. Nekter å bidra til svart økonomi og lønns og arbeidsvilkår som ikke er i nærheten av noe de fleste vil finne seg i. Anonymkode: bfe76...d7e 1
MarianneE Skrevet 19. april 2024 #31 Skrevet 19. april 2024 Ris, krydder, grønnsaker, urter, te, nøtter, sauser, mogu-mogu, juice...
solsolsol Skrevet 19. april 2024 #32 Skrevet 19. april 2024 Alt av krydder, linser, bønner, ris ol. Fra fryseren: paratha, gyoza ark , vårrullark, div sauser og sånt.
Daisy-love Skrevet 19. april 2024 #33 Skrevet 19. april 2024 applestories skrev (1 time siden): Jeg lette etter denne i dag, der var veldig stort utvalg, men det nærmeste jeg kom var Mushroom vegetarian sauce i samme merke. Har du smakt den? Sånt bruker å holde seg godt over utløpsdato, men tror jeg skal kjøpe en ny før jeg uttaler meg for bastant om smaken. Ser etter jeg kom på bussen at den gikk ut 28.02.2023. Den har jeg aldri prøvd, men tror ikke det er samme, som annen her nevner. Jeg spiser glatt soyasaus gått ut for lenge siden, men hadde gjerne byttet en om den var gått ut for over ett år siden. 🤣🙈
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #34 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ingenting. Nekter å bidra til svart økonomi og lønns og arbeidsvilkår som ikke er i nærheten av noe de fleste vil finne seg i. Anonymkode: bfe76...d7e Sikkert fordi du ikke har peiling. Anonymkode: df1fb...c27 4
Grevling Skrevet 19. april 2024 #35 Skrevet 19. april 2024 Ajvar, ayran, suxhuk og av og til noe krydder.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #36 Skrevet 22. april 2024 Ris, linser, bønner av ulike slag, kikerter, pasta, tomat/chilli pure mix, fetaost, sylteagurk til mannen(🤮), diverse krydder, pølse uten svin(mannen er muslim), tahini, molasses, baklava...😃 Nå ble jeg sulten Anonymkode: a9e75...fe6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #37 Skrevet 22. april 2024 Lager mye asiatisk mat hjemme og handler derfor en del på internasjonal butikk, blant annet: Dark soyasaus Soyasaus (Le kum kee sin er myyye bedre enn Kikkoman) Tørket chili Asiatisk vårløk Sticky rice Thailandsk eller pakistansk søt mango Ris i stor sekk Vårrull- og dumplingark Østersaus Krydder til vårruller Panang curry paste (Av merke Aroy-D) Kokosmelk Søt kokosmelk (til mango sticky rice) Anonymkode: 8a602...cd8
Brunhilde Skrevet 22. april 2024 #38 Skrevet 22. april 2024 I dag kjøpte jeg spisskummen, gurkemeie, malt koriander og en asiatisk pære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå