Gå til innhold

Please, kan dere ikke bare si NEI. Vi tåler det....!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har lyst, kan dere ikke bare si NEI??

Denne ulne og vage mellomløsningen er så vond.  Å bare gå rundt grøten, komme med unnskyldninger og ulike forklaringer...og overforklaringer, når du blir bedt på date av noen...

AT han sier nei, tåler vi fint!!! det er bare måten han går rundt grøten uten å tørre å si NEI som er så nedbrytende.

Mitt eksempel:

Lørdag ettermiddag ba jeg han på date søndag ettermiddag: 

- første svaret var: skal se det ann ...

-så kom han i tillegg med at han har en avtale A på dagtid og vet ikke når han er hjemme.

-når dagen kommer har han i tillegg en avtale B etter avtale A(virket det som) ..og i tillegg var han fyllesjuk og "orket ingenting" den kvelden uansett...Men han orket A og B da...

-han skal igjen "SE ANN" uti uka... om han har mulighet. 

🤣

Åååå....lyden av avvisning har mange toner! 

Hei menn! Kan dere ikke bare si NEI da.

-

Anonymkode: 7499c...23e

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: dc9d8...4c1

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er like ille...konfliktskye som f*en.

Anonymkode: bd13a...9f7

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i dette, samtidig så tenker jeg at, kan ikke du også takke  for deg liksom?

Han tåler det!

Anonymkode: b4357...310

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis dere ikke har lyst, kan dere ikke bare si NEI??

Denne ulne og vage mellomløsningen er så vond.  Å bare gå rundt grøten, komme med unnskyldninger og ulike forklaringer...og overforklaringer, når du blir bedt på date av noen...

AT han sier nei, tåler vi fint!!! det er bare måten han går rundt grøten uten å tørre å si NEI som er så nedbrytende.

Mitt eksempel:

Lørdag ettermiddag ba jeg han på date søndag ettermiddag: 

- første svaret var: skal se det ann ...

-så kom han i tillegg med at han har en avtale A på dagtid og vet ikke når han er hjemme.

-når dagen kommer har han i tillegg en avtale B etter avtale A(virket det som) ..og i tillegg var han fyllesjuk og "orket ingenting" den kvelden uansett...Men han orket A og B da...

-han skal igjen "SE ANN" uti uka... om han har mulighet. 

🤣

Åååå....lyden av avvisning har mange toner! 

Hei menn! Kan dere ikke bare si NEI da.

-

Slutt å la deg lure av menn som setter deg på reserveliste bare, kvinner gjør det samme btw.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mulig avtale A og B var noe han måtte, og ikke noe han gjorde for fornøyelsens skyld. 

Anonymkode: ea662...c78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i dette, samtidig så tenker jeg at, kan ikke du også takke  for deg liksom?

Han tåler det!

Jeg gjorde ikke annet enn å be han på date. Alle bortforklaringer kom uoppfordret:) 

Jeg har takket for meg, bare så det er sagt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Generellt så tenker jeg at den som føler at den andre ikke er interessert, burde være ærlig meg selg selv og spørre seg selv: Er dette nok for meg?

Og er det ikke det, så er det bare si det, istedet for å vente på den andre💁‍♂️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo for å skåne følelsene dine. Kvinner gjør dette hele tiden, ta hintet

Anonymkode: d16e5...90c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde ikke annet enn å be han på date. Alle bortforklaringer kom uoppfordret:) 

Jeg har takket for meg, bare så det er sagt. 

👏 Bra!

Men, jeg skjønner frustrasjonen altså!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at ikke alle mennesker finner det totalt avtennende med manglende eller laber entusiasme fra en man er interessert i. Hvis jeg merker det ikke er like stor interesse tilbake, så er det jo bare å gå videre med en gang. 

Anonymkode: 25d1b...efe

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo for å skåne følelsene dine. Kvinner gjør dette hele tiden, ta hintet

Anonymkode: d16e5...90c

Hvordan skåner det følelsene med en sånn vag og kompleks avvisning?

Uklarhet er årsaken til alt ondt. Det skaper jo også kriger i verden. Så hvorfor ikke være klar på det du mener og slutte og skape forvirring? 
Det er mer dumhet av han å svare på den måten. For meg hadde det vært en turn-off uansett. Men oppfordrer til tydelighet og klarhet, fremfor å forkludre et enkelt nei. 

Anonymkode: 863a7...1c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvordan skåner det følelsene med en sånn vag og kompleks avvisning?

Uklarhet er årsaken til alt ondt. Det skaper jo også kriger i verden. Så hvorfor ikke være klar på det du mener og slutte og skape forvirring? 
Det er mer dumhet av han å svare på den måten. For meg hadde det vært en turn-off uansett. Men oppfordrer til tydelighet og klarhet, fremfor å forkludre et enkelt nei. 

Kan de være at de er veldig innbilsk da, og at det er derfor de tenker folk blir så lei seg? Kanskje det sånn at de som er veldig vage tror at "jeg er så bra at hun blir sååå lei seg om jeg er direkte og sier nei.."  🤪

Eller så er de typen som blir lei seg for alle avvisninger selv og tror andre blir det og. 

Men når det gjelder erfaringer med å avvise da, så vil jeg si at noen menn blir veldig sure og ikke greier å være greie når de får et nei. Noen bare blokkerer, og noen blir direkte ufine. Kan jo være noen damer er sånn og at det er derfor noen menn ikke vil avvise direkte. 

Jeg har begynt å ordlegge meg tydelig og foklarer hva jeg føler. Feks om noen er en stor idiot i chatten og driver med både negging og erting. Så sier jeg det og begrunner saklig hvorfor jeg mener en date er en dårlig idé. Folk tar det særdeles dårlig så langt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men altså … «skal se det an» ! Det blir vel ikke tydeligere enn det? Bare nordmenn som ikke skjønner at det betyr NEI TAKK.

Anonymkode: e7b3c...d90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men altså … «skal se det an» ! Det blir vel ikke tydeligere enn det? Bare nordmenn som ikke skjønner at det betyr NEI TAKK.

Det må jo være rom for å se an selv om man er interessert. Jeg kan se for meg flere scenarier hvor jeg faktisk se an. Man har ikke lyst til å gå på date om man føler seg helt kaput den dagen fordi man ellers har et tett program, men allikevel ha såpass lyst at man håper på at man får tid og overskudd. 

Man må forsøke nyansere litt så man ikke skjærer alle over én kam og skyter seg selv i foten ved å være veldig kategorisk når man tolker tilbakemeldinger.

Anonymkode: 337bc...95d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det må jo være rom for å se an selv om man er interessert. Jeg kan se for meg flere scenarier hvor jeg faktisk se an. Man har ikke lyst til å gå på date om man føler seg helt kaput den dagen fordi man ellers har et tett program, men allikevel ha såpass lyst at man håper på at man får tid og overskudd. 

Man må forsøke nyansere litt så man ikke skjærer alle over én kam og skyter seg selv i foten ved å være veldig kategorisk når man tolker tilbakemeldinger.

Nei, hvis det eneste svaret du får er at vedkommende skal se det an, så betyr det faktisk nei. Jeg vil heller si, lær deg å tolke svar, så sparer du deg for mange skuffelser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enig med den du svarer. Se an= nei takk. Kan like gjerne si nei takk da. Vi er voksne mennesker. Det å se an betyr ikke noe annet enn nei, hvis man er interessert i monogame forhold må man innse det. En mann sier «se an» fordi han vil ha et harem. Det er ingen kvinner interessert i. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det betyr ikke nei.

Det betyr at han kontakter deg hvis han er kåt en dag og ingen over deg på lista er tilgjengelig for puling.

Endret av TomSawyer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (5 minutter siden):

Det betyr ikke nei.

Det betyr at jeg kontakter deg hvis jeg er kåt en dag og ingen over deg på lista er tilgjengelig for puling.

Kjempetilbud..håpe neste kvinne viser deg døren etter at du har tatt av deg buksen..

Anonymkode: 66217...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjempetilbud..håpe neste kvinne viser deg døren etter at du har tatt av deg buksen..

Anonymkode: 66217...f7f

Ordla meg dumt i farten, jeg spiller ikke latterlige spill så byttet ut jeg med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...