AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Jeg skal i et forlik med et familiemedlem, vi har en stor uenighet og ingen relasjon. Denne personen bruker trusler og hennes tilstedeværelse er utrolig truende og ubehagelig. Er det noen som har tips om bra herske teknikk for at jeg kan stå støtt i det? Anonymkode: ec8f9...74e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Finnes mye lesestoff om folk med personlighetsforstyrrelser. Søk på narsissisme og psykopati. Anonymkode: 2f2d1...a25
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 Hold deg saklig og og rolig og overse personen. Personen vil mest sannsynlig sprekke. Anonymkode: f4eab...807
Bålkaffe Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Ville forsøkt "Grey Rock"-metoden: https://www.betterup.com/blog/grey-rocking Det var som oftest det som fikk eksen min til å tilte foran andre, sånn at andre såg hvordan han faktisk var.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hold deg saklig og og rolig og overse personen. Personen vil mest sannsynlig sprekke. Anonymkode: f4eab...807 Hjelper ikke ovenfor sånne folk jeg kjenner i alle fall. Dersom ingen noen gang sier dem i mot, så får de vel bare enda friere spillerom til å holde på som de gjør - og eskalere videre. Anonymkode: b8a4d...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå