Gå til innhold

Utgangsmarsj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en marsj som min bestefar har laget :)

Skrevet

Var ikke den Haakon og Mette Marit hadde veldig fin? Eller var det "innmarsjen" deres som var så fin..hmmm......

Gjest Markblomsten
Skrevet

Utmarsjen dems synes jeg var velig flott.

Men er det noen som vet hva den heter?

Skrevet
Utmarsjen dems synes jeg var velig flott.

Men er det noen som vet hva den heter?

brudemarsj fra Vågå, den var bare arrangert og spilt på kirkeorgel og fiolin (fele). Det var Kåre Nordstoga som spilte orgel og Per Sæmund Bjørkum som spilte fele.

Gjest Markblomsten
Skrevet
brudemarsj fra Vågå, den var bare arrangert og spilt på kirkeorgel og fiolin (fele). Det var Kåre Nordstoga som spilte orgel og Per Sæmund Bjørkum som spilte fele.

Tusen takk :bukke:

Skrevet

Min favoritt-bryllupsmarsj er Brudemarsj fra Seljord.

Den hadde vi som utgangsmarsj.

Skrevet
Min favoritt-bryllupsmarsj er Brudemarsj fra Seljord.

Den hadde vi som utgangsmarsj.

Kanskje vi skal ha den som utgangsmarsj...? Får ta ein prat med mannen om det, trur eg.. Vi skal ha fele-spel som inngangsmarsj, så det kunne kanskje ha passa fint. Den er jo nydeleg!!!

Skrevet

Anbefaler Bruremarsj fra Røros! Den er utgitt på noter fra musikkhuset, men man skal vel ikke reklamere med navn på arrangør her inne.... Den er uansett råfin på orgel!!! Si fra om du ønsker en PM med noteopplysninger!

Skrevet
Anbefaler Bruremarsj fra Røros! Den er utgitt på noter fra musikkhuset, men man skal vel ikke reklamere med navn på arrangør her inne.... Den er uansett råfin på orgel!!! Si fra om du ønsker en PM med noteopplysninger!

Ja takk! :)

Skrevet

Vi skal ha Michael Bublé - Feeling good. Den er kanskje litt utradisjonell, men den er veldig "oss" og teksten er perfekt.

Skrevet

Er det noen steder der bruremarsj frå Vågå er å finne på nettet der eg kan høyre på den?

Skrevet

Vi skal ha Clarks "Trumpet Tune" som utgangsmarsj, vi. Synes den er veldig fin.

Dessverre har vi ingen trompetister som kan spille.

Gjest;

Kanskje man kan finne Brudemarsj frå Vågå på www.orkdalsmenighetene.no ?

Skrevet
Vi skal ha  Clarks "Trumpet Tune" som utgangsmarsj, vi. Synes den er veldig fin.

Dessverre har vi ingen trompetister som kan spille.

Finnes det ikke et korps eller en musikklinje i nærheten dere kan spørre da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...