Gå til innhold

ikke plass til bryllupsdatoen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal vi gjøre??

Kjøpte nydelige forlovelsesringer når vi forlovet oss, fra Arte, gult gull m hvitt gull i midten og 1 diamant på min, de kostet ca 7000 kr, har inngravert disse og har nå ikke plass til bryllupsdatoen.. HJELP!!

Hva skal vi gkøre??

Kan vi " skrape" det vekk på en måte??

Men hvis vi skal " skrape" det vekk så blir jo ringene mye tynnere og da mindre pene..

Noen råd til oss???

Klem Anette

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

Det er ikke så vanskelig, lever dem der dere har kjøpt dem de fikser det uten noe problemer :)

Lykke til :)

Klem fra *Perser* :)

Skrevet

Vi har samme problemet og det sa gullsmeden ikke skulle være noe problem! vi har skrevet "evig din"istedetfor bare "Din" Fjerner de Evig så har vi plass til den nye datoen også!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har skrevet " For alltid din + navn og forlovelsesdato. da sier det seg selv at det ikke er plass til mer.. hi hi..

nei, uff!

Har vurdert å kjøpe noen tykke, enkle gifteringer. Sånne som liksom er giftering..skjønner?

Så på noen og de koster jo bar 2000 kr, så det er jo ikke så mye!

Men vi får se, får prate med gullsmeden.

Skrevet

det var meg som var gjest ovenfor..skjedde hvist noe galt her..

Skrevet

OJ! :ler: hihi...det var enda lengre enn vår inngravering! tjihi.. men det var da fint!

Synes det blir koselig å ha begge datoene i våre jeg da..men så kjøpte vi så sinnsykt dyre ringer da vi forlovet oss at vi bør kanskje beholde dem uansett.. :D

De er ganske tykke, helt glatte gullringer (ekstremt tunge) og veldig god å ha på fordi de er avrundede inni!! :D

Skrevet

Vi valgte å kjøpe nye ringer......og der skal alt bortsett fra datoen graveres på utsiden....det blir skikkelig spesielt....Uansett - gullsmeden har sikkert en løsning på dette for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...