Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurte på om det er farlig om man tar ned vogn med baby inni ned trapper (4 mnd)... bor på et sånt sted at det er 5-7  trappetrinn og ta ned vogn med baby inni. Så det jeg lurte på var kan det skade hjernen/hode til babyen om babyen er inni og vi tar ned vognen? ... Vi har kun brukt bil de 3 første månedene det er nå vi har startet å ta med babyen på tur i vogn 

Anonymkode: 30930...628

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bær ned understellet først og så henter du bagdelen med baby oppi etterpå? 

Anonymkode: bef4a...8a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bær ned understellet først og så henter du bagdelen med baby oppi etterpå? 

Anonymkode: bef4a...8a5

Bakdelen sitter fast med underdelen jeg får den ikke av. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei du må jo bare trille forsiktig :) Trill med forhjulene opp i luften så du kun triller med bakhjulene på vogna. Ett og ett trinn av gangen, rolig. Da humper det ikke for baby i vogna og du har god kontroll :) Jeg syntes trapper og kanter var litt vanskelig i starten med vogna men øvde på noen fortauskanter først og når man først har teknikken inne er det lett.

Anonymkode: 08f53...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Nei det skader ikke barnet. Hadde det vært snakk om flere etg ville jeg tatt vognen ned tom og baby i bæresele eller lignende for å slippe å gå to turer. 

Anonymkode: 0a237...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at vogn i trapper kan være farlig for barnet, så det har jeg gjort masse med begge mine. Veldig kontrollert og varsomt, jeg tipper humplene i enkelte veier rister baby langt mer enn trappene!

Anonymkode: c8c44...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...