GÃ¥ til innhold

Hva er det med folk som legger ut bilder fra sykhussenger men ingen forklaring?🙃

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På min morgenscroll; ikke mindre enn to personer som tydeligvis er på sykehus i helga.

Men kun bilde med hjerte eller en sang som liksom skal passe stemningen, gjerne sorthvit med intravenøsen i hånden.

Er det bare for å få innboksen til å flomme over av oppmerksomt?

SÃ¥nn, mer kaffe noen?

(jeg vet med sikkerhet at ingen av disse damene er gravide)

Anonymkode: 7f6ca...ed8

• Liker 6
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker man har et unormalt oppmerksomhetsbehov om man holder på sånn.

Anonymkode: 3d0ec...981

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke dette spørsmålet blitt stilt SÅ mange ganger før? Synes jeg ser folk spør om sånt stadig vekk. Du lurer vel EGENTLIG ikke på det - gjør du vel?

Du har bare lyst til å bitche litt.

Anonymkode: 4ff8d...048

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke dette spørsmålet blitt stilt SÅ mange ganger før? Synes jeg ser folk spør om sånt stadig vekk. Du lurer vel EGENTLIG ikke på det - gjør du vel?

Forstår godt at hun har lyst å bitche litt over dette, jeg. Og så?

• Liker 21
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker man har et unormalt oppmerksomhetsbehov om man holder på sånn.

Nå ble nok ts glad for å få svar på det veldig originale spørsmålet sitt! Særlig fordi det var akkurat det svaret hun satte spørsmålstegn ved i innlegget sitt 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at hun har lyst å bitche litt over dette, jeg. Og så?

Da synes jeg det er mye ærligere å lage et innlegg hvor man sier nettopp det man mener, enn å late som om man «lurer». 

Veldig mange innlegg av den typen her inne, om ulike temaer. Vi kjenner vel alle noen som kommer med slike «undringer» i virkeligheten også. 

AnonymBruker
Skrevet

Da synes jeg det er mye ærligere å lage et innlegg hvor man sier nettopp det man mener, enn å late som om man «lurer». 

Veldig mange innlegg av den typen her inne, om ulike temaer. Vi kjenner vel alle noen som kommer med slike «undringer» i virkeligheten også. 

Ts gjør da som hun vil med den saken, du sitter ikke på fasiten.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

På min morgenscroll; ikke mindre enn to personer som tydeligvis er på sykehus i helga.

Men kun bilde med hjerte eller en sang som liksom skal passe stemningen, gjerne sorthvit med intravenøsen i hånden.

SÃ¥nn, mer kaffe noen?

Clickbait+ at du må jo bry deg + en like eller 💗

Anonymkode: a4912...a96

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De er helt ville etter oppmerksomhet. Og de får mer oppmerksomhet ved å ikke skrive hva det gjelder. Ofte er det bare "småtteri". Vedder på at de fleste som gjør det har såkalt helseangst. Altså, sånne som oppsøker lege/legevakt for hver minste lille ting, og nesten nyter en liten innleggelse. Kanskje vi burde kommentere med "kos deg 🙂"?

Anonymkode: 278b7...8fc

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns "mystiske" sykehusbilder er utrolig kleint og tenker at dette er snakk om svært oppmerksomhetssyke mennesker. Ser ofte ut til at de prøver å få med mest mulig medisinsk utstyr i bildet også, slik at det skal se litt dramatisk ut. 

Anonymkode: 8ad3e...859

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel spørre de det gjelder? Alt annet blir spekulasjon, og det er totalt unødvendig.

Anonymkode: f750f...c69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts gjør da som hun vil med den saken, du sitter ikke på fasiten.

Selvsagt. Jeg synes det er teit og erter ts litt. Kanskje hun tar det til seg? Hvis hun sier slikt i virkeligheten, kan det hende omgivelsene er for høflige til å påpeke at det er lett gjennomskuelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt. Jeg synes det er teit og erter ts litt. Kanskje hun tar det til seg? Hvis hun sier slikt i virkeligheten, kan det hende omgivelsene er for høflige til å påpeke at det er lett gjennomskuelig. 

Det som er kleint er de som legger ut oppmerksomhetskåte sykehusbilder (helst med nærbilde av veneflonen eller et par andre ledninger for et mer dramatisk touch) for sine 300 mer eller mindre perifere fb-venner, med et helt åpenbart ønske om å få mest mulig oppmerksomhet.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn i familien og ignorerer det glatt. Det er aldri noe alvorlig, bare småtteri bestandig. Hun har et behov for å bli sett, og jeg prøver å følge opp det utenfor SOME. 

Anonymkode: dda9e...134

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på min side som har lagt ut at hxn ligger på sykehus. Å når folk spør hva som har skjedd, blir det svart med "det kan jeg ikke si" 

Hvorfor legge ut i det heletatt da, folk blir jo nysgjerrige. 

Anonymkode: e4f5e...cdb

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Samme med de som tagger seg på legevakta, uten å si noe mer :roll: Jeg har alltid bare oversett sånne poster. Det er jo åpenbart at de ønsker at folk skal spørre hva det er, det gidder ikke jeg :P Hadde det faktisk vært noe alvorlig, hadde de jo ikke sittet og posta kryptiske ting på sosiale medier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

SÃ¥nn, mer kaffe noen?

Oppmerksomhets syke

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Klapp igjen!

Anonymkode: 4fa0b...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å si det som det er, helt uten å legge noe imellom: dette er som regel de samme folka som legger ut ordtak a la "det som ikke dreper deg gjør deg sterkere 👊🤛🤜💪" med bilde av en blomst, kryptiske statuser som "NÅ er det nok, ta meg som jeg er!!!!",  og som stadig legger ut statuser som "nå har jeg vaska gulvet og kjøpt meg nye crocs" osv.

Livets Knallhare Skole.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tidligere veninne som gjør sånt hver gang hun må på sykehuset pga komplikasjoner etter slankeoperasjon.

Ofte er det mangel på vitaminer/mineraler eller lav blodprosent tror jeg, men hun gjør det så hemmelighetsfullt, og når folk spør hvorfor hun er der, skriver hun at hun skal svare de på PM.

Teit 🙄

Anonymkode: 4fa0b...93e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...