Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve noen av Tigi sine produkter for hår. Har lest flere steder at de lukter så godt. :)

Jeg har fint hår, men brusete og blir fort fett.

Tenker på sjampo, balsam og styling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke imponert... får det av en venninne som er frisør, de fører Tigi, så jeg må jo bruke opp "faenskapet". Synes Finesse er bedre enn Tigi, eneste jeg har likt derfra er en stygling-greie jeg for to somre siden bare klinte i halvtørt hår og de flotteste krøller åpenbarte seg. Det funker ikke lenger det heller :forvirret: Men ja, det lukter godt :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tigi, det funker supert på mitt fine, normale nordiske hår med striper (les: tørre tupper, fet hodebunn) og noe fall.

Jeg bruker Tigi Selfabsorbed Mega-vitamin shampoo og balsam, så bruker jeg Health Goddess spraybalsam i tuppene før jeg grer det vått, så Superstar Queen for a day thickening spray på røttene for å gi volum. Det blir kjempebra og lukter fantastisk godt, pluss at håret blir mykt og deilig. Før måtte jeg vaske håret nesten hver dag, når er det ingen krise om jeg går med det 3 dager faktisk for det blir ikke så fort fett.

Sjekk ut sortiment på:

http://www.tigihaircare.com/uk/products/

Men håret blir lei samme produktene etter en stund så jeg bruker Tigi til det er tomt og så skifter jeg til Matrix Biolage en stund og så er jeg tilbake til Tigi igjen.

Skrevet

Det eneste jeg likte med Tigi, er lukta og designen på flaskene. Ellers føles alt som overparfymerte matbutikk-produkter.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
Jeg er ikke imponert... får det av en venninne som er frisør, de fører Tigi, så jeg må jo bruke opp "faenskapet". Synes Finesse er bedre enn Tigi, eneste jeg har likt derfra er en stygling-greie jeg for to somre siden bare klinte i halvtørt hår og de flotteste krøller åpenbarte seg. Det funker ikke lenger det heller  :forvirret:  Men ja, det lukter godt :)

Enig med Fjompe her.

Bestilte meg for en god stund siden flere Tigi produkter.

Ingen av de produktene jeg har prøvd holdt hva de lovet. De alle har gjort håret mitt fett og vanskelig å gre.

Noen av produktene mine står nå bakerst i skapet, i mens andre har jeg gitt vekk (de var heller ikke fornøyd).

Endret av Seniorita_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...