AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 Samboer og jeg skal være fadder, og i den anledning ønsker vi tips til kul eller spesiell dåpsgave..noe LITT utenom det vanlige. Anonymkode: 512ac...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 Var i en dåp en gang der noen ga en stjerne💫 Ikke så fornuftig gave kanskje, men veldig kult! https://www.kjopenstjerne.no/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI-9X2jofDhQMVuEeRBR1CXQ52EAAYASAAEgIbNfD_BwE Anonymkode: 5e76d...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Samboer og jeg skal være fadder, og i den anledning ønsker vi tips til kul eller spesiell dåpsgave..noe LITT utenom det vanlige. Anonymkode: 512ac...1fc Trommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 https://rofadesign.no/no/barn/sparkebiler-med-navn/sparkebil-med-navn-dark-blue-vintage/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyPmt8JPDhQMVR5qDBx2UAQmqEAQYASABEgKeL_D_BwE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Del Skrevet 16. april 2024 Hvis det skal være noe litt utenom det vanlige så kanskje noe barnet ikke får glede av før det er voksen? De fleste dåpsgaver er noe barnet trenger/bruker i barndommen så kanskje fint med noe mer varig? F.eks. en god vin som trenger å lagres og ikke skal drikkes på en del år. Eller kunst? Anonymkode: 88d49...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2024 #6 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 3.23): Var i en dåp en gang der noen ga en stjerne💫 Ikke så fornuftig gave kanskje, men veldig kult! https://www.kjopenstjerne.no/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI-9X2jofDhQMVuEeRBR1CXQ52EAAYASAAEgIbNfD_BwE Anonymkode: 5e76d...619 I anledning din dåp har vi demonstrert vår manglende evne til kildekritikk og grunnleggende fornuftig tenkning og latt oss lure til å kaste penger ut sv vinduet - til lykke! Joda, minneverdig på sitt vis... Jeg stemmer for kunst - gjerne kunstner/motiv med en personlig tilknytning - eller noe annet varig. Jeg har gaver både fra dåp og konfirmasjon dom jeg har satt mest pris på i voksen alder og ettersom man tross alt er voksen i størstedelen av livet er ikke det så dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Del Skrevet 16. april 2024 Daria skrev (11 timer siden): I anledning din dåp har vi demonstrert vår manglende evne til kildekritikk og grunnleggende fornuftig tenkning og latt oss lure til å kaste penger ut sv vinduet - til lykke! Joda, minneverdig på sitt vis... Jeg stemmer for kunst - gjerne kunstner/motiv med en personlig tilknytning - eller noe annet varig. Jeg har gaver både fra dåp og konfirmasjon dom jeg har satt mest pris på i voksen alder og ettersom man tross alt er voksen i størstedelen av livet er ikke det så dumt. Hva er poenget med kommentaren fin? Spm er ikke hva du synes om det🤦🏻♀️ Anonymkode: d0b73...7b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2024 #8 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er poenget med kommentaren fin? Spm er ikke hva du synes om det🤦🏻♀️ Anonymkode: d0b73...7b1 Det er ikke en synsing, det er ren forbrukeropplysning. TS ber om forslag, mitt forslag er å droppe å gi et rent bedrag i dåpsgave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #9 Del Skrevet 17. april 2024 Om de har stor hage: Et tre de kan plante som barnet kan kalle sitt og følge, gjerne frukttre 🌳 Anonymkode: fcf00...e2e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Del Skrevet 17. april 2024 Daria skrev (19 timer siden): Det er ikke en synsing, det er ren forbrukeropplysning. TS ber om forslag, mitt forslag er å droppe å gi et rent bedrag i dåpsgave. 🤦🏻♀️ Anonymkode: d0b73...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Del Skrevet 17. april 2024 Lekekiste fra rofadesign? Syns alt derfra er kjempefint! Og mulig å få på navn og sånt også ☺️ Anonymkode: 97372...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #12 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 11.08): Hvis det skal være noe litt utenom det vanlige så kanskje noe barnet ikke får glede av før det er voksen? De fleste dåpsgaver er noe barnet trenger/bruker i barndommen så kanskje fint med noe mer varig? F.eks. en god vin som trenger å lagres og ikke skal drikkes på en del år. Eller kunst? Anonymkode: 88d49...4b2 Ja det var sykt passende med vin.. Anonymkode: fc2a5...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #13 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 18.45): Ja det var sykt passende med vin.. Anonymkode: fc2a5...5eb Vi har nettopp drukket portvinen mannen min fikk i dåpsgave. Det var herlig å få ta del i den gaven ❤️ Anonymkode: d3c0f...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #14 Del Skrevet 29. april 2024 Alkohol bør man bare gi til folk som drikker. Ingen vet om barnet kommer til å bli avholds som voksen. Stemmer også mot kunst, umulig å si om det er noe barnet vil ha på veggen som voksen. Ville sagt penger, det er alltid kult, men ikke så annerledes. Anonymkode: d5960...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 1. mai 2024 #15 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 22.44): Alkohol bør man bare gi til folk som drikker. Ingen vet om barnet kommer til å bli avholds som voksen. Stemmer også mot kunst, umulig å si om det er noe barnet vil ha på veggen som voksen. Ville sagt penger, det er alltid kult, men ikke så annerledes. Anonymkode: d5960...8a5 Man vet heller ikke om barnet kommer til å få alkoholproblemer som voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 1. mai 2024 #16 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 14.51): Om de har stor hage: Et tre de kan plante som barnet kan kalle sitt og følge, gjerne frukttre 🌳 Anonymkode: fcf00...e2e Det er en fin gave, men litt risikabelt. Er jo ikke sikkert familien blir boende i samme hus dr bodde i dag barnet ble døpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 9. mai 2024 #17 Del Skrevet 9. mai 2024 Penger i fond? 500-1000 kr vil sannsynligvis vokse greit frem til barnet er 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 9. mai 2024 #18 Del Skrevet 9. mai 2024 Et bilde av Lisa Aaisato. En skinnfell med barnets navn, dåpsdato og passende figurer/symboler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9. mai 2024 #19 Del Skrevet 9. mai 2024 Gaver her unga fikk som ikke så mange andre fikk siden vi er friluftfamilie og jakter. Så fikk de skikkelig jakt kniv med dato og en øks med navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #20 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg kjøpte en spilledåse i sølv den gangen fadderbarnet mitt ble konfirmert. Hun er veldig glad i den enda og har den på nattbordet sitt nå som voksen. Anonymkode: 74133...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå