AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Del Skrevet 15. april 2024 - Kan du fortelle litt om erfaringer, positive og negative sider om det? - Hvor mye tjener/tjente du ca.? - Viste du kun kropp og var anonym, eller ansiktet også? - Hvilke sider anbefaler du og bruke (både live, og andre sider som onlyfans osv.? Andre tips tas også i mot, tusen takk ❤️ Anonymkode: f7462...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 ? Anonymkode: f7462...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 Vil nok ikke være mange svar å få her. Ville nok forsøkt et annet forum. Det jeg kjenner til er noe begrensa, men vet at med mindre du gjør "ekstreme ting", eller har et utseende som gjør at mange fetisjerer deg, må du vise ansikt for å tjene noe som helst. Det er en selgerside på stedet kalt nakentid, men jeg har aldri vært der. Vet om flere som selger derifra, men de har også of ved siden av. Anonymkode: 9e889...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Bumper denne. Andre med erfaring? Anonymkode: fcced...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg er en mann på 50, maskinklippet/skallet, blå øyne, ganske maskulin med +/- 3 dagers skjegg. 10 kilo for mye og hår her og der på kroppen. Hvordan kan vi menn tjene penger på kroppen vår? Hilsen heterofil mann som ikke ønsker å opptre for homofile eller transvesitter Anonymkode: a02ed...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg vil bare si at med dagens AI verktøy blir du 100% gjenkjent i løpet av kort tid. Det er umulig å forbli anonym så lenge du viser ansiktet ditt. Som Camgirl kan hvem som helst se på deg gratis om du bruker en av de store platformene. På Onlyfans må de i det minste betale for video/bildene. Anonymkode: ab813...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en mann på 50, maskinklippet/skallet, blå øyne, ganske maskulin med +/- 3 dagers skjegg. 10 kilo for mye og hår her og der på kroppen. Hvordan kan vi menn tjene penger på kroppen vår? Hilsen heterofil mann som ikke ønsker å opptre for homofile eller transvesitter Anonymkode: a02ed...0bb Da mister du 90% av potensielle kunder. Du vil nok ikke tjene en drit siden du er gammel mann. Anonymkode: ab813...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Anonymkode: ab813...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 50, maskinklippet/skallet, blå øyne, ganske maskulin med +/- 3 dagers skjegg. 10 kilo for mye og hår her og der på kroppen. Hvordan kan vi menn tjene penger på kroppen vår? Hilsen heterofil mann som ikke ønsker å opptre for homofile eller transvesitter Anonymkode: a02ed...0bb Vedhogst Anonymkode: 4830e...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 50, maskinklippet/skallet, blå øyne, ganske maskulin med +/- 3 dagers skjegg. 10 kilo for mye og hår her og der på kroppen. Hvordan kan vi menn tjene penger på kroppen vår? Hilsen heterofil mann som ikke ønsker å opptre for homofile eller transvesitter Anonymkode: a02ed...0bb Er overvektige, stygge kvinner på 60+ ok da? For det er de eneste som betaler for seksuelle tjenester Anonymkode: 9ded4...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 Dette var ikke en CAM girl jobb, men mine private videoer til en venn av meg. Å jeg anbefaler deg å kjenne på det å dele og opptre sexuelt når du ikke tenner for noen hvor det er trygt først, for det kan oppstå følelser der, negative følelser. Går greit for meg å vise meg naken med får en uggen følelse av å se han nyte meg. Er ikke sikkert du vil føle på det samme, men det kan jo skje. Vil bli enda mer ekstremt med kunder og mange av dem vil la oss være ærlige, være ufine. Anonymkode: c34e2...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå