Gå til innhold

Midlertidig tannfylling kjøpt på apoteket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at man kan få kjøpt et kit på apoteket med tannfyllings materiale til å reparere hull i tennene hjemme. Dette er jo til å bruke midlertidig og når det er akutt. Lurer på om noen har prøvd dette og vil dele sin erfaring? Hvor lenge holder den f.eks. Skal til tannlegen om en mnd for å fikse en krone. Men i dag merket jeg at en liten bit av en gammel fylling fra en annen tann falt ut. Har derfor ikke lyst til å dra til tannlegen før jeg alikevel skal dit i begynnelsen av mai. Så tenkte kanskje å prøve et sånt kit.

Anonymkode: 06b7f...9a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke vær så gjerrig. Få professjonell hjelp

Anonymkode: 26686...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør si ifra til tannlegekontoret slik at de får satt av nok tid.

Anonymkode: bfbaa...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser at man kan få kjøpt et kit på apoteket med tannfyllings materiale til å reparere hull i tennene hjemme. Dette er jo til å bruke midlertidig og når det er akutt. Lurer på om noen har prøvd dette og vil dele sin erfaring? Hvor lenge holder den f.eks. Skal til tannlegen om en mnd for å fikse en krone. Men i dag merket jeg at en liten bit av en gammel fylling fra en annen tann falt ut. Har derfor ikke lyst til å dra til tannlegen før jeg alikevel skal dit i begynnelsen av mai. Så tenkte kanskje å prøve et sånt kit.

Anonymkode: 06b7f...9a3

Tror ikke det er farlig å gå 3 uker med en litt ødelagt fylling. Ring tannlegen å hør, ingen som kan tvinge deg inn før evt heller. 

Anonymkode: a71ca...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan holde til du skal til tannlegen igjen, men utfordringen er å få holdt det helt tørt på tannen når du legger det på, den vil ikke klistre seg skikkelig til tannen om tannen er for fuktig.

Anonymkode: bad79...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...