Gå til innhold

Står i en veldig lei situasjon, kan noen legge kort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen klarsynte hjelpe med intuisjon og/eller kortlegg? Jeg har havnet i en utrolig vanskelig situasjon som river tak i meg, og lurer på om det blir et positivt eller negativt utfall? Takk til dere som vil hjelpe❤️

Anonymkode: 29f22...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kan noen klarsynte hjelpe med intuisjon og/eller kortlegg? Jeg har havnet i en utrolig vanskelig situasjon som river tak i meg, og lurer på om det blir et positivt eller negativt utfall? Takk til dere som vil hjelpe❤️

Når man står i en svært vanskelig situasjon og er veldig sårbar, bør man ikke be spådamer om hjelp. Du får utrolig mye kjærlighet, hjelp og støtte fra dine nære og kjære og andre instanser og du må ikke være redd for å be dem om hjelp. Jeg skal be for deg ❤️ 

Anonymkode: f38ef...545

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når man står i en svært vanskelig situasjon og er veldig sårbar, bør man ikke be spådamer om hjelp. Du får utrolig mye kjærlighet, hjelp og støtte fra dine nære og kjære og andre instanser og du må ikke være redd for å be dem om hjelp. Jeg skal be for deg ❤️ 

Tusen takk❤️ De nærmeste kan selvsagt prøve å gi støtte, men vi er bare mennesker alle sammen, og jeg opplever at støtten de prøver å gi ikke hjelper noe særlig. Det er bare ord, «håper det løser seg», «Vi må håpe og tro at det ordner seg», osv. Velmente ord, men når man står i noe vanskelig, står man egentlig helt alene likevel. 

Ønsker derfor spørre klarsynte om hjelp her inne, om de ser et positivt utfall gjennom kort eller intuisjon❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tusen takk❤️ De nærmeste kan selvsagt prøve å gi støtte, men vi er bare mennesker alle sammen, og jeg opplever at støtten de prøver å gi ikke hjelper noe særlig. Det er bare ord, «håper det løser seg», «Vi må håpe og tro at det ordner seg», osv. Velmente ord, men når man står i noe vanskelig, står man egentlig helt alene likevel. 

Ønsker derfor spørre klarsynte om hjelp her inne, om de ser et positivt utfall gjennom kort eller intuisjon❤️

I går da jeg forsøkte å legge kort fikk jeg ikke svar jeg ble klok på og du må ta alt jeg sier med en klype salt for jeg vet ikke selv hvor reelt kort er og føler meg ikke sikker. Jeg har bedt for deg og ønsker å hjelpe med noen spor men jeg tror du står ovenfor en del valg og det kan gi seg ulike utfall. Rund formening ja…. Jeg vet. 

Jeg ser en munter, vennlig og kjærlig kvinne i fortiden. Du må sette deg litt klare mål for virkeligheten din har rast sammen med Tårnet. Tidligere da jeg forsøkte å legge kort uten å få klart svar så jeg mye kjærlighet og en stor forandring i livet ditt. Du nærmer deg nye begynnelser og utfallet ble Myntenes pasje, altså at du må begynne i det små. Ta et skritt om gangen. 

Jeg aner ikke om dette gav noen mening? Det er kanskje ikke alltid jeg får lov til å se noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

I går da jeg forsøkte å legge kort fikk jeg ikke svar jeg ble klok på og du må ta alt jeg sier med en klype salt for jeg vet ikke selv hvor reelt kort er og føler meg ikke sikker. Jeg har bedt for deg og ønsker å hjelpe med noen spor men jeg tror du står ovenfor en del valg og det kan gi seg ulike utfall. Rund formening ja…. Jeg vet. 

Jeg ser en munter, vennlig og kjærlig kvinne i fortiden. Du må sette deg litt klare mål for virkeligheten din har rast sammen med Tårnet. Tidligere da jeg forsøkte å legge kort uten å få klart svar så jeg mye kjærlighet og en stor forandring i livet ditt. Du nærmer deg nye begynnelser og utfallet ble Myntenes pasje, altså at du må begynne i det små. Ta et skritt om gangen. 

Jeg aner ikke om dette gav noen mening? Det er kanskje ikke alltid jeg får lov til å se noe. 

Tusen takk for at du la kort❤️ Det er kanskje flere situasjoner som spiller inn i kortlegget ditt, enn akkurat den siste situasjonen jeg har havnet i, tror jeg. Det siste dreier seg om et helsespørsmål. Det er usikre prognoser med denne tilstanden som brått har dukket opp, ikke som går på liv og død, men som gir store begrensninger i livet dersom det ikke blir bedring. Dette har slått meg helt i bakken. Det var dette jeg konkret spurte om i tråden. 

Kanskje er det tårnet som plukker opp dette?

Ellers er det riktig at jeg var både vennlig, munter og kjærlig langt tilbake i tid, og det er jeg nok fortsatt utad, og også innad iblant, men det ligger mange skyer der, og det har det gjort i mange år. Kjærlighet, helse, vanskelige ting i familie osv. Mye grums. Og helsen min har allerede gitt meg mange begrensninger de siste 20 årene. Nå kommer dette nye også, som er enda mer begrensende. Helt ut av det blå. 

Nye begynnelser, mye kjærlighet, store forandringer, høres jo ut som mye positivt! Får du opp om det er forandringer både i kjærlighet og helse til det mer positive?

Tusen takk igjen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er ingen spådame, men kan prøve å hjelpe for det. Hva er det som er vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Iselinberg skrev (1 minutt siden):

Jeg er ingen spådame, men kan prøve å hjelpe for det. Hva er det som er vanskelig?

Tusen takk for en nydelig initiativ❤️ Det er egentlig ikke noe som trenger drøfting eller som trenger å sees fra ulike sider, og heller ikke vurdering av ulike tiltak, så het lurte egentlig bare på om noen med evner klarte å få opp noe om utfall i situasjonen. Jeg gjør allerede alt jeg kan for å bedre problemet, men utfall kan gå alle veier, bare tiden vil vise. Men du er utrolig snill som tilbyr å hjelpe, du er en god sjel😊❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man skal uansett ikke spå om helse eller død. Når det er sagt så er det mye du kan gjøre for å få bedre helse generelt sett. 

Anonymkode: 00b21...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...