AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Vurderer å prøve, har altfor mye bra klær liggende. Virker populært og er ifte helt utleid, men ble ikke helt imponert over de andre standene da jeg var innom og titta. Gikk du i pluss nok til at det var verdt det. Anonymkode: ff4b5...350
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Etter å ha tenkt lenge hoppet jeg i det og testet. Leide først en barne-stand i 14 dager hvor jeg solgte basisklær til store barn kjempe billig med mål om å få 1500 i overskudd. Det ville da dekket den standen og en voksen-stand i 4 uker. Det gikk så som så, klarte nesten målet. Men fortsatte planen og leide en voksen-stand som jeg nå er i uke 3 av 4 nå. Og det går så det suste, er nå oppe i 4000 etter at standleie og provisjon er trukket ifra. Men jeg rydder hver tirsdag, torsdag og lørdag, har med nye ting en til to ganger i uka, og publiserer dette på Rere sin side på Facebook. Det er litt jobb, men gøy når det virker, dette er ting jeg uansett hadde gitt bort i konteinere, så all gevinst er en bonus. Det er utrolig gøy å følge med på alle salgene over nett og har allerede reservert neste stand til høsten. For å ha sesonbasert er viktig, er derfor jeg ikke lyktes så bra med første barne-stand. Anonymkode: ff4b5...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå