AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 "Vil du være med på bankrommet" Denne setningen dukker hele tiden opp på skjermen her på kg. Noen andre som får det samme spørsmålet og vet hva dette er? Er det noe ny regel for å være på kg eller noe i den duren? Jeg våger ikke å trykke i tilfelle det er noe virus greier! ×Takk til alle dere som svarer× Anonymkode: 37681...1a7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Vil du være med på bankrommet" Denne setningen dukker hele tiden opp på skjermen her på kg. Noen andre som får det samme spørsmålet og vet hva dette er? Er det noe ny regel for å være på kg eller noe i den duren? Jeg våger ikke å trykke i tilfelle det er noe virus greier! ×Takk til alle dere som svarer× Anonymkode: 37681...1a7 *Bakrommet skulle det stå* Anonymkode: 37681...1a7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bakrommet. Anonymkode: 7d340...c88 Jepp, vet! Autokorrigering Anonymkode: 37681...1a7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Skrevet 14. april 2024 Ja, det står øverst på siden her. Det handler vel om rekruttering av moderatorer, tror jeg. Anonymkode: c360c...d6a 1
skreppamedleppa Skrevet 14. april 2024 #7 Skrevet 14. april 2024 (endret) Ja den står der oppe for alle. Det er likt for alle slik alle kan se at det står "kvinneguiden" øverst. Denne meldingen står slik når de ønsker/trenger flere moderatorer. Så det er ikke slik at det bare er noen spesielle utvalgte som ser denne meldingen. Trykker du deg videre kommer du til tråden: Hvor det blant annet står "Alle brukere vil få opp denne meldingen øverst på siden. Det er ikke en privat melding, det er en såkalt kunngjøring .... Anglofil (teamleder)" Endret 14. april 2024 av skreppamedleppa
Gogglebox Skrevet 14. april 2024 #8 Skrevet 14. april 2024 Ja, den er her også. Ikke noe å være redd for. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå