AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Jeg har vondt i et øye, men mest om natten. Begynte med at jeg var litt rød og svei i øyet. Nå er det ikke rødt og svir heller ikke, men kjenner på et trykk i øye. Har våknet av smerter i øye tre netter på rad nå. Når jeg var ute i dag så var det ganske kald vind og da begynte det å verke litt. Det er ikke vondt å når jeg tar på øyet. Føles bare som et trykk/litt verk rundt øye og litt nedover. Vanskelig å forklare. Noen som har opplevd lignende? Hvis jeg våkner av smerte i natt så ringer jeg legen i morgen. Anonymkode: cb322...883
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 Lurt å ringe lege, ja! Kan være tørre øyne. Det er en helt grusom smerte om natta om man sover med tørre øyne. Ubeskrivelig! Anonymkode: 02087...422
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lurt å ringe lege, ja! Kan være tørre øyne. Det er en helt grusom smerte om natta om man sover med tørre øyne. Ubeskrivelig! Anonymkode: 02087...422 Takk for svar😊 Anonymkode: cb322...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå