Gå til innhold

Fantomspark - er det virkelig ei greie?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt panikk her nå. Har den siste tiden kjent på noe som ligner på babyspark i magen. Alltid på samme sted (ene siden). 
Skvetter og blir skjelven hver eneste gang. 

Har to barn fra før, og minste er 2,5 år gammel. Merkelig at disse fantomsparkene plutselig skal komme nå?! 

Blir jo helt panisk. Begynner å tvile på meg selv 😂 har ikke hatt sex siden romjulen. 

Og nei, har ikke tatt test. Har ikke test i hus, og ønsker virkelig IKKE nytt barn. 

KAN man virkelig kjenne fantomspark så lenge etter graviditet?! 

Anonymkode: 44410...e94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fantomsprak helt fra første var ute av magen frem til jeg ble gravid med nr2. :hæ:

Ikke hatt dethetter nr2, så jeg mener kroppen min maste om nr2 og siste barnet. :fnise:

Anonymkode: 5c1e1...8c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde fantomsprak helt fra første var ute av magen frem til jeg ble gravid med nr2. :hæ:

Ikke hatt dethetter nr2, så jeg mener kroppen min maste om nr2 og siste barnet. :fnise:

Det er forøvrig 2,5år mellom barna

AnonymBruker
Skrevet

Luftbobler? 😊. Jeg har ikke vært fertil på over 20 år, og jeg opplever til stadighet «fantomspark». Av og til kan jeg se bevegelser også.  Hos meg tror jeg det er store luftbobler 

Anonymkode: f1a7a...9fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke huske å ha kjent det tidligere! Skikkelig ekkelt 😂 kanskje jeg er på vei til å bli gal. 

Går forøvrig på p-sprøyte, og tatt de punktlig siden sommeren 2023. Så skal ikke kunne være gravid, sånn egentlig 🤞🏻

Har vært veldig tydelig gravid med mine to barn. Typ oppkast og dårlig form!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Luftbobler? 😊. Jeg har ikke vært fertil på over 20 år, og jeg opplever til stadighet «fantomspark». Av og til kan jeg se bevegelser også.  Hos meg tror jeg det er store luftbobler 

Anonymkode: f1a7a...9fe

Må være noe sånt!  Ser og kjenner ingenting utenpå. Veldig merkelig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også fantomspark lenge etter fødsel. Og selv om det var nokså usannsynlig at jeg var gravid, så klarte jeg ikke slappe av før jeg tok en negativ test. Følte meg ganske dum, men det føltes altså så ekte!

Bare glad for at jeg ikke var gravid, så det var ikke ønsketenking. Det var nok tarmbevegelser.

Anonymkode: 8cfde...5c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg har hatt det. Baby er 1 år og jeg og mannen har ikke hatt sex enda. Kjenner noen små dytt innimellom som minner meg veldig om det å gå gravid. Men er nok bare luft eller at jeg bøyer meg på en måte så jeg kommer borti knappen på buksa eller noe også kjennes det ut som et spark. 

Anonymkode: daa43...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...