AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Hei 🙂 Er det noen her som hadde endometritest som utelukker kronisk endometritt og autoimmune sykdommer? Er disse samme som ALICE/EMMA tester? Har vært prøverør i 2 år nå (1 SA, 2 kjemisk) Vi var på privat klinikk for utdretdning, sædprøve til mannen min viser lav mobilitet ellers ser alt fint med meg. Har en følelse som de bare prøver å selge tjenester som endometritest fordi legen ikke nevnte noen ting om sædkvaliteten til mannen min og rett til endometritest og ulike ivf pakker. Synes dere at dette er noe som er likevel lurt å ta likevel eller er det bare å kaste bort penger? Takk takk 🙂 Anonymkode: 4a8a0...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Vanskelig å si. Selv har jeg tatt endometrietest (vet ikke hva de undersøkte, tok den privat etter ma etter ivf ved samme klinikk). Jeg har også fått utført hysteroskopi uten funn, men greit å få sjekket når man har mange ivf forsøk. Om man har noe som burde vært sjekket så er det jo dumt å ikke sjekke, men det vet man jo ikke før man har sjekket, så umulig å si. De fleste har jo ikke problemer de må fikse, så statistisk sett er det dumt kanskje. Men har man undersøkt så slipper man å lure også... 😅 Anonymkode: 28456...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå