Gå til innhold

Vanskelig periode i livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
I det siste har det skjedd mye i livet mitt som jeg har taklet fint, men nå i kveld kjentes det ut som en trailer som traff meg med alle følelser og ting som har skjedd og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre… jeg har liksom tenkt at ting går bra og at det ordner seg og at sånn er livet, men plutselig nå gikk ting litt opp for meg… kjente bare jeg måtte dele og tømme hjertet litt og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kjenner meg ikke motivert for jobb i det hele tatt… la meg forklare: tidlig på januar måtte jeg operere hunden min for albue dysplasi, dette er ikke den vanlige typen operasjon fordi det oppsto komplikasjoner, hunden min er alt og jeg er så glad i han så og se at han har det vondt har virkelig knust hjertet mitt. Han er enda ikke bra etter operasjonen, men vi må fortsatt gi det litt tid, jeg har grått mange tårer og vært veldig urolig for hunden min, han er virkelig min Soul dog❤️ etter han hadde operert fikk søsteren min et tilbakefall etter en lengre god periode med sykdommen bipolar. Det endte med at hun nå er innlagt og svært deprimert, hun har vært psykisk syk i mange år, men denne gangen er jeg virkelig redd for henne. I tillegg til dette er min bestemor som alltid har stått meg nært og stilt opp for meg blitt svært dårlig… hun er gammel, men har vært frisk og rask frem til nå, vi er så nære at man kan ikke beskrive det en gang. Og nå fikk jeg før helgen vite at min far skal på andre gangs undersøkelse for utredning etter sjekk av prostatakreft, det er ikke sikkert det er noe, men tanken på at han skal undersøkes igjen og at de har funnet noe gjør meg livredd… familien vår står hverandre så nært så alt dette er utrolig vanskelig og takle i tillegg til at de bor i Nord-Norge og jeg bor i sør-Norge pga jobb… jeg kjente bare alle følelsene traff meg i kveld og jeg sitter å gråter og gråter… 

Anonymkode: 2a5a5...b68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En klem til deg ❤️ Noen perioder i livet er tøffe men plutselig har man kommet seg trygt gjennom på andre siden med nye erfaringer. 

Anonymkode: 21e82...976

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...