123fir Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Så bare litt nå og da når det gikk, kjente jeg savnet å se noe norskt fra tiden jeg vokste opp. Litt artig gjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Ligger den på tv2 play? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 14. april Forfatter #3 Del Skrevet 14. april Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Ligger den på tv2 play? Ja 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april 123fir skrev (1 minutt siden): Ja 🙂 Åh,hadde vært litt gøy å se....også falt jeg av i 2006 da jeg pusset opp hus så jeg har jo noen sesonger usett. Haha. Det var tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 14. april Forfatter #5 Del Skrevet 14. april Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Åh,hadde vært litt gøy å se....også falt jeg av i 2006 da jeg pusset opp hus så jeg har jo noen sesonger usett. Haha. Det var tider. DA har du noen timer underholdning ja hehe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april Ja, er nå kommet til sesong 4. Veldig artig med Ragnars midtlivskrise😆 I forrige episode skulle Albert ha fest i Ragnars leillighet, men Ragnar ble værende på festen og danser med Alberts venninne! En sint far kommer inn i leiligheten og henter datteren mens Ragnar danser med henne😂 Underholdende selv i dag rundt 25 år senere😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april DelvisPresley skrev (42 minutter siden): Ja, er nå kommet til sesong 4. Veldig artig med Ragnars midtlivskrise😆 I forrige episode skulle Albert ha fest i Ragnars leillighet, men Ragnar ble værende på festen og danser med Alberts venninne! En sint far kommer inn i leiligheten og henter datteren mens Ragnar danser med henne😂 Underholdende selv i dag rundt 25 år senere😅 Dagen etter er Albert rasende og kaller faren sin en gammel pervers gubbe før han går inn på do og spyr haha. Anonymkode: a9d67...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 15. april Forfatter #8 Del Skrevet 15. april Startet fra 2006 jeg da, sesong 22 tror jeg. Husker denne tida så godt! Kjenner igjen småting fra det virkelige liv i bakgrunnen (den blå zalo'en, ting folk spiser eller drikker osv) 😜 Er der hvor Svein holder på med musikkkarriere. Ganske artig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 0.42): Dagen etter er Albert rasende og kaller faren sin en gammel pervers gubbe før han går inn på do og spyr haha. Anonymkode: a9d67...ea0 Og nå har Albert midtlivskrise selv 😝 Anonymkode: 499f8...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 16. april #10 Del Skrevet 16. april Er på sesong 16. Hvis jeg skulle levd i en serie hadde det vært Hotel Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå